Za svaki kvar dulji od 24 sata korisniku manji račun

Autor: Bernard Ivezić , 05. svibanj 2016. u 22:01
Regulator pooštrio pravila vezana uz kvarove/FOTOLIA

Hakom tvrdi da su operateri uzimali previše vremena za otklanjanje kvarova.

Od iduće srijede, 12. svibnja, telekom operateri svaki prekid usluge dulji od 24 sata morat će korisniku nadoknaditi kroz umanjenje računa ili drugi vid obeštećenja, odlučio je telekomunikacijski regulator Hakom. Ističe da korisnici moraju samo prijaviti kvar i ako je dulji od 24 sata, operater ga je dužan obeštetiti, a korisnik ne mora ništa dodatno napraviti.

"U slučajevima prijavljenih i utvrđenih kvarova duljih od 24 sata operateri će korisniku uvijek morati ponuditi umanjenje računa ili drugi vid obeštećenja, bez potrebe za ulaganje prigovora na iznos računa", piše Hakom. Regulator navodi da je primijetio da otklanjanje kvarova traje sve dulje. Stoga je operaterima nametnuo obvezu da svaki kvar na opremi poput modema ili IPTV uređaja moraju otkloniti u roku od najviše pet dana. U protivnom korisnik može odmah raskinuti ugovor s operaterom.  

Pritom korisnik nije obvezan operateru platiti bilo kakve penale, a čak ne mora platiti ni puni račun za tekući mjesec, jer se on mora umanjiti za broj dana koliko nije koristio uslugu. "Nije razumno biti bez pristupa internetu ili ne moći pratiti TV programe samo zato što operator nije u stanju u razumnom roku korisniku dostaviti ispravnu opremu i zamijeniti neispravnu", poručuju iz Hakoma. Dodaju da se tako ne može raskinuti ugovor ako je došlo do kvara na liniji. Hakom poručuje da tada korisnik ima pravo na manji račun te povrh toga druga rješenja.

Komentirajte prvi

New Report

Close