U Hrvatskoj su pioniri korištenja umjetne inteligencije (AI) u uslužnim industrijama, telekomunikacijama i bankarstvu, dok proizvodne industrije tek trebaju uloviti korak piše u svom istraživanju "Duh u stroju: Umjetna inteligencija u tvornici budućnosti" The Boston Consulting Group (BCG).
Prema istraživanju 90 posto direktora želi u iduće tri godine u poslovanje uvesti AI i to unatoč tome što njih 70 posto naglašava da o AI-ju zapravo uopće nemaju dovoljno informacija i znanja.
Samo 28 posto direktora ima jasne strategije što očekuje od AI-ja. Daniel Küpper, partner u BCG-u kaže da tvrtke koje dolaze s tržišta u razvoju pokazuju više hrabrosti u primjeni AI-ja i na dnevnoj bazi pronalaze nove prilike za primjenu takvih tehnologija.
U BCG-u navode da u primjeni AI-ja zaostaje čak i Njemačka, gdje 28 posto direktora ima viziju što s AI-je. Prema istraživanju AI najviše koriste tvrtke iz SAD-a (25% njih), Kine (23%), Indije (19%), Kanade (17%) i Poljske (16%).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu