Najveća digitalna konferencija u regiji – Digital Takeover, u organizaciji 24sata okupila je jučer u Zagrebu više od 30 renomiranih eksperata iz Hrvatske i svijeta. U pozdravnom govoru Boris Trupčević, direktor Styrije za Hrvatsku, istaknuo je da cijela Styria grupa doseže gotovo 90% internet populacije. "Svijet marketinga danas je puno kompleksniji od velikog, svjetlećeg billboarda. A kada su u pitanju svjetski trendovi, mi ih ne pratimo. Mi ih postavljamo", napomenuo je Trupčević.
Najavio je da u 24sata razvijaju 'robotskog urednika'. "Danonoćno će, bez pauze, optimizirati i personalizirati kompletni feed koji vi čitate. U developmentu imamo umjetnu inteligenciju koja bi za dvije-tri godine trebala sama 'rudariti' podatke, donositi zaključke i pisati članke na 24sata", rekao je. Styrija, dakle, uz pomoć umjetne inteligencije želi redefinirati način korištenja vijesti, a voditelj inženjerstva i infrastrukture u Styria.Al Dominik Šafarić najavio je da će kreirati početnu stranicu za svakog pojedinog korisnika koji će svakom čitatelju nuditi članke koji ga zanimaju. Stručnjaci su se složili da je 24sata primjer uspješne digitalne transformacije.
Vizionari još u manjini
"Oko 40% ispitanika ni ne razmišlja o transformaciji. Drugih 40% prati trendove bez razmišljanja, a najmanja skupina su inovatori, uglavnom manje tvrtke koje stvaraju vrijednosti", napomenuo je Nenad Filipović, stručnjak za digitalnu transformaciju i direktor korporacijskih obrazovnih programa IEDC – Poslovne škole Bled. Gotovo sve kompanije počele su bez znanja svoje industrije, rekao je inovator i futurist Johan Ronnestam, vodeći švedski stručnjak za brendiranje i dobitnik nagrade Cannes Lions.
"YouTube na početku nije zamislio da ljudi mogu prenositi događaje uživo, a danas utječe na našu svakodnevicu. Moramo razmišljati kako otići još dalje. Što više vrijednosti daš korisniku, promet će ti se povećavati većom brzinom", istaknuo je Ronnestam. Na panelu o digitalnim metrikama Vedad Mulalić iz Googlea istaknuo je da se najviše promatra broj posjetitelja, učestalost posjeta i kvaliteta oglasa. S tim se složio i Zoran Turković, digital media director 24sata, koji smatra da je ista situacija na svim platformama koje se tiču marketinga.
Klik je najvažnija metrika
Tako je danas klik najvažnija metrika i publika želi originalan sadržaj u kojem će uživati, smatra Boris Trupčević. "Digital će rasti u investicijama na štetu televizije", naveo je. Da je Hrvatska izvrsno mjesto za native oglašavanje smatra Jesper Laursen, osnivač instituta Native Advertising.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.ma bolje ikakva, nego kao do sada
Već sad, članci u 24 sata i ostalim novinama / portalima Styria Kurir grupe, izgledaju kao da ih je pisala umjetna inteligencija uz pomoć google translatea !
Uključite se u raspravu