YouTube ušao u bitku sa Spotifyem i Beats Musicom

Autor: Tomislav Pili , 14. studeni 2014. u 16:15
Dio analitičara sumnja u uspjeh nove usluge/FOTOLIA

Vlasnik YouTubea, Google, već je potpisao ugovore s nekoliko stotina izvođača koji mu omogućuju korištenje svoje glazbe.

Googleov video servis  YouTube pokreće pretplatničku uslugu koja korisnicima omogućava prijenos glazbenih video sadržaja bez reklama, kao i njihovo preuzimanje za izvanmrežno korištenje, pišu u četvrtak britanski mediji.

Mjesečna naknada za uslugu Music Key iznosi 9,99 dolara, odnosno jednaki iznos u eurima i funtama, a također omogućuje i članstvo u Google Play All Access, postojećem servisu kompanije za preuzimanje glazbe.Nova usluga trebala bi konkurirati već postojećim uslugama za neograničeno slušanje glazbe putem interneta kao što su Spotify, Rdio ili Beats Music. Pokretanje Music Keya kasnilo je zbog spora s nezavisnim markama.

 

9,9dolara

/eura/funti koštat će mjesečna naknada za novu uslugu

Međutim, Google je sada potpisao ugovore s nekoliko stotina sudionika nezavisne glazbene scene u svijetu, koji mu omogućuju korištenje njihova glazbenog sadržaja.Android uređaji bit će prvi koji će moći spremati isječke, nakon čega će slijediti Appleovi telefoni i tableti, no ta usluga se za sada neće proširiti i na osobna računala. Mobilni uređaji također će moći puštati glazbu u pozadini, kada se prebace na druge programe. Ta nova Googleova usluga bit će lansirana u idućim danima, no pretplata će u prvih šest mjeseci biti dostupna samo odabranim "beta" testerima.

Zahtjev za uslugu mogu poslati svi koji imaju sjedište u Sjedinjenim Državama, Velikoj Britaniji, Španjolskoj, Portugalu, Italiji, Irskoj ili Finskoj. Ipak, dio analitičara skeptičan je prema potencijalu nove usluge. "Ako ste jedan od onih koji slušaju samo Spotify, a ne YouTube, to neće biti dovoljno dobar razlog za promjenu", kaže za BBC James McQuivey, analitičar u konzultantskoj kući Forrester Research.

Komentirajte prvi

New Report

Close