Europski odbor za zaštitu podataka priopćio je u srijedu da je donio obavezujuću odluku kojom se vlasniku Facebooka i Instagrama Meti zabranjuje korištenje osobnih podataka korisnika za ciljane reklame.
Nalog “uvodi zabranu obrade osobnih podataka za ciljano oglašavanje na pravnim osnovama ugovora i legitimnog interesa u cijelom Europskom ekonomskom prostoru”, priopćio je Europski odbor za zaštitu podataka (EDPB), piše France 24, a prenosi Klixba.
Naredba je uslijedila nakon što je Meta u ponedjeljak priopćila da će korisnici Facebooka i Instagrama u Europi od ovog mjeseca moći kupovati pretplate za korištenje društvenih mreža bez ikakvog oglašavanja.
“Meta je već najavila da će građanima u EU-u i Europskom ekonomskom prostoru dati priliku da odobre, a u studenom će ponuditi model pretplate u skladu s regulatornim zahtjevima”, rekao je predstavnik Mete.
Odluka EDPB-a prisiljava irsko regulatorno tijelo za podatke, koje ima nadležnost nad poslovanjem Mete u Europi, da u roku od dva tjedna poduzme konačne mjere po tom pitanju, a zabrana će stupiti na snagu sedam dana kasnije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu