Vipnet je uveo novi sustav za nadzor mrežnih servisa i kontrolu kvalitete usluga eoAnalytics japanskog proizvođača telekomunikacijske opreme i softvera Arnitsua. Iz kompanije navode da tako žele zadržati poziciju vodećeg operatera prema korisničkom zadovoljstvu.
Tomislav Makar, glavni direktor za tehniku Vipneta kaže da pomoću eoAnalyticsa imaju veće razumijevanje korisničkog iskustva te prilagodbu ponude.
1,8 milijuna
korisnika u mobilnom biznisu ima Vipnet te još 660 tisuća u fiksnom biznisu
"Kao tehnološki lider Vipnet je snažno orijentiran primjeni umjetne inteligencije s ciljem poboljšanja i transformacije cjelokupnog poslovanja", kaže Makar. Dodaje da uvođenje alata strojnog učenja (machine learning) u domeni mreža i usluga omogućava podizanje kvalitete kroz smanjeno vrijeme detekcije, izolacije i rješavanja problema, preciznu definiciju utjecaja na krajnjeg korisnika te mogućnost prepoznavanja trendova i planiranja preventivnih akcija.
Japanski Arnitsu navodi da je Vipnet u okviru eoAnalyticsa uveo rješenja eoMind i eoSight. Ovaj prvi omogućuje korištenje naprednoga strojnog učenja putem kojega će Vipnet moći kvalitetnije analizirati svoje korisnike i personalizirati im pristup.
Drugo rješenje, eoSight, je napredni alat za big datu pomoću kojeg se jednostavnije prate ključni pokazatelji mreže. U Arnitsuu tvrde da pomoću te tehnologije proces otkrivanja i otklanjanja složenih problema na mreži postaje trenutačan, dok je dosad trajao i po nekoliko sati. Neil Tomlinson iz Arnitsua kaže da prisno rade s Vipnetom na tom projektu te da je ovaj posao rezultat duge suradnje s operaterom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu