Vipnet je u prvoj polovici ove godine zabilježio pad prihoda 0,6 posto u odnosu na isto razdoblje lani, na 174,7 milijuna eura, dok je konsolidirana EBITDA smanjena 15,2 posto, na 38,1 milijun eura.
Kao glavni razlog nižega prihoda navode smanjenje prodaje mobilnih uređaja. Pad EBITDA-e, pak, objašnjavaju, još je prisutan zbog naknada za uporabu radijskih frekvencija i troškova prodaje. "Raduje me što smo uspješno stabilizirali prihode u samo šest mjeseci. To je odličan rezultat ako uzmemo u obzir poslovno okruženje, snažnu konkurenciju i nepovoljan regulatorni okvir. U mobilnom segmentu ostvarili smo rast prosječnog mjesečnog prihoda po korisniku i broja postpaid korisnika. Uz nastavak ekspanzije naše fiksne mreže za superbrzi broadband, ostvarili smo čak dvoznamenkasti rast u fiksnom segmentu. To i naša akvizicija Amisa dodatno će ojačati Vipnetovu poziciju najsnažnije alternative na fiksnom tržištu", izjavio je Jiri Dvorjančansky, predsjednik Uprave.
15posto
na 38,1 milijun eura smanjena im je konsolidirana EBITDA
Ukupan broj korisnika u mobilnoj mreži u prvih je šest mjeseci bio manji 4% posto te je iznosio 1,76 milijuna, ponajprije zbog smanjenja broja prepaid korisnika. Broj postpaid korisnika povećan je 2,7%, dok je prosječan prihod po korisniku (ARPU) povećan 2,8 posto, na 11,1 euro. Broj kućanstava koja koriste Vipnetove fiksne komunikacijske i TV usluge porastao je na 237,8 tisuća, što je 14,3% više u odnosu na prvih šest mjeseci 2014. Prosječan prihod po liniji (ARPL) povećan je 0,5%, na 21,6 eura. Broj fiksnih broadband linija porastao je 27,7 posto, a broj fiksnih glasovnih linija 15,5 posto. S kombinacijom kabelske televizije, IPTV-a i satelitske televizije bilježe porast broja TV korisnika od sedam posto. U prvih šest mjeseci 2015. Vipnet je investirao 21,7 milijuna eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu