Vipnet cilja na poslovne korisnike

Autor: Bernard Ivezić , 30. studeni 2017. u 22:01
Martina Rizman Matić, Sanjin Katinić, Matija Krznar, Vedran Supuković, Ivan Milas i Zvonko Kostelić na predstavljanju novog brenda/Tomislav Miletić/PIXSELL

Ponudu temelje na optičkoj infrastrukturi u koju se mnogo ulaže, a kojom Vipnet pokriva 70 gradova u zemlji.

Godinu dana otkako je ugovorio preuzimanje Metroneta, Vipnet je u četvrtak objavio da je spreman napasti tržišnu poziciju svoga glavnog konkurenta, Hrvatskog telekoma, i u ponudi svih ICT usluga za poslovne korisnike. Pod novim brendom Vipnet Metronet Business Solutions želi na tržištu poslovnih korisnika imati isti rezultat kakav ima u području mobilnih usluga.

Fiksni telekom
Sanjin Katinić, glavni direktor za segment poslovnih korisnika u Vipnetu kaže da kreću od velike baze korisnika koji koriste vrlo mali broj potencijalnih usluga. "Vipnet i Metronet zajedno imaju 70 tisuća poslovnih korisnika, ali njih tek 4600 koristi fiksne telekom usluge bilo u Vipnetu ili Metronetu i to je naš potencijal rasta koji želimo iskoristiti u idućih pet godina", kaže Katinić. Pojašnjava da Vipnet u mobilnom segmentu ima oko 40 posto udjela na tržištu po broju korisnika, a da u fiksnom dijelu tržišta u odnosu na prihode ima oko 30 posto udjela.

 

Katinić

Tvrtkama ćemo nuditi migraciju na Office 365, uz edukaciju i korisničku podršku.

Katinić ističe da svoju ponudu temelje na optičkoj infrastrukturi u koju se mnogo ulaže, te navodi da s njom pokrivaju 70 gradova u Hrvatskoj. Glavni direktor za poslovne korisnike u Vipnetu pojašnjava i da priliku vide u ICT uslugama koje su bliže telekomima nego uslugama sistemskih integratora. "Mi se nećemo baviti integracijama SAP-a i sličnim stvarima, ali ćemo tvrtkama nuditi migraciju s Lotusa ili nekog drugog sustava na Office365 uz edukaciju zaposlenika i korisničku podršku, znači nudimo usluge koje se jednostavno mogu umnažati", kaže Katinić.

Potpuna integracija
Navodi da je ovo pretposljednja etapa integracije Metroneta u Vipnet, a koja bi se trebala dogoditi tijekom iduće godine. U međuvremenu svi novi korisnici bit će prebačeni na Vipnet, a Metronet će u okviru nove organizacije ostati kao brend usmjeren isključivo na poslovne korisnike. "Od 4600 Metronetovih korisnika njih više od dvije tisuće koristilo je i usluge Vipneta tako da nam ova integracija oslobađa mnogo prodajnih kapaciteta za rast, omogućuje nam da u svim županijskim središtima budemo snažno prisutni, a planiramo i daljnja zapošljavanja", zaključuje Sanjin Katinić. 

Komentirajte prvi

New Report

Close