Neki kuhari spremni su izbaciti ljude iz restorana ako pokušaju fotografirati jela koja su im spremili. No, u Britaniji postoji niz restorana po imenu "Picture House" koji nagrađuju besplatnim obrokom ako fotografije hrane iz njihovih restorana objavite na svojem profilu na Instagramu ili Twitteru.
Sve je dio marketinške kampanje pod imenom "Birds Eye". Potrebno je postaviti "hashtag" #PictureHouseLondon i #PictureHouseLeeds i objaviti na jednom od navedenih profila. Time si osiguravate besplatan obrok.
U restoranu čak postoji i profesionalni fotograf zadužen za Instagram objave koji savjetuje kako fotografirati hranu.
Amerikanci nisu te sreće, još nemaju ovakve pogodnosti u svojim restoranima. No, ipak postoji jedno mjesto koje nastoji pratiti taj trend, to je restoran Comodo na Manhattanu.
Za sada je ovaj marketinški plan zanimljiv i učinkovit. Ali s povećanjem broja ljudi koji su spremni zloupotrijebiti hashtag opciju, morat će se reducirati broj besplatnih obroka, i postrožiti uvjeti kojima se dolazi do njih. U Hrvatskoj, kao ni u SAD-u, taj trend još nije zaživio.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu