Tvrtka Sofascore, tvorac istoimene aplikacije za praćenje i analizu sportskih rezultata, zabilježila je novi poslovni uspjeh — njihova aplikacija skinuta je više od 50 milijuna puta, što je svrstava u sam vrh postojećih 3,5 milijuna aplikacija u Google Play Storeu.
Sofascore kao jedna od najpopularnijih aplikacija za praćenje sporta na svijetu ima više od 25 milijuna aktivnih korisnika mjesečno i omogućuje napredno praćenje više od 11.000 turnira u 24 sporta na više od 40 jezika.
“Od samog početka htjeli smo stvoriti najbrži i najpouzdaniji proizvod za praćenje sportskih rezultata uživo. Kontinuirano radimo na razvoju proizvoda i poboljšanju korisničkog iskustva, pratimo trendove na tržištu i unapređujemo dizajn, a koristimo nove tehnologije i softverska rješenja poput Big data, umjetne inteligencije i crowdsourcinga.
Zahvaljujući svemu tome uspjeli smo se izdvojitite okupiti zajednicu koju čini više od 25 milijuna najstrastvenijih sportskih fanova”, kaže Zlatko Hrkać, CEO tvrtke Sofascore. U više od 10 godina postojanja, tvrtka je zaposlila više od 200 stručnjaka. Većina ih je u Zagrebu, no imaju timove i u Argentini, Brazilu i Indoneziji.
Iako je kriza zahvatila i IT industriju, Sofascore je jedna od rijetkih tvrtki koje i dalje zapošljavaju, i to trenutno čak na 15-ak pozicija, uz tendenciju rasta na azijsko i afričko tržište u narednom razdoblju.
Prošle godine napravili su i rebranding te uložili 10 milijuna eura u razvoj proizvoda, a kao svog prvog ambasadora predstavili najboljeg hrvatskog nogometaša Luku Modrića.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu