Uskoro će 27 posto Hrvata kupovati online

Autor: Ksenija Puškarić , 24. ožujak 2013. u 22:00
Pažnja korisnika na web stranicama traje tek sedam sekundi/FOTOLIA

Pažnja korisnika na web stranicama traje tek sedam sekundi.

Čak 63 posto građana Hrvatske koristi internet , a njih 17 posto kupuje online barem nekoliko puta godišnje, rečeno je na regionalnoj konferenciji o internetskoj trgovini pod nazivom OMGcommerce u Zagrebu.

Kako je upozorila Kristina Čerp iz Valicona, u Sloveniji približno jednak postotak stanovništva ima internet, a dvostruko više Slovenaca kupuje online, čak 34 posto. No, stručnjaci očekuju razvoj internetske trgovine, pa bi tako i hrvatski i slovenski postoci uskoro mogli rasti. Očekuje se tako da će uskoro 27 posto Hrvata kupovati na internetu. Prema prognozama, gotovo polovica svih državljana Slovenije, čak 49 posto, kupovat će on-line. U Kolektivi, jednoj od najpopularnijih stranica za internetsku kupovinu u Hrvatskoj, ističu važnost sadržaja u privlačenju kupaca.  "Sadržaj je univerzalni eliksir za privlačenje pažnje. Stranica je mjesto gdje korisnici kupuju, ali sadržaj je ono što im pomaže pri kupnji", kazao je Neven Vukušić, autor Kolektivinih tekstova, koji su, prema procjenama stručnjaka na OMGcommerce-u, zaslužni za uspjeh Kolektive u Hrvatskoj.

Pažnja korisnika, kaže izračun, traje tek sedam sekundi, stoga treba ugrabiti njihovu pažnju. Luka Abrus iz tvrtke Pet minuta ističe da je prodaja pametnih mobilnih telefona nadmašila prodaju osobnih računala, što znači da će rasti i trgovina preko mobilnih aplikacija.  U Hrvatskoj 97 posto kupaca istražuje proizvod prije nego što se odluči na kupnju, a skoro dvije trećine to radi na internetu. Svaki drugi kupac koristit će internet za usporedbu proizvoda, a tek trećina Hrvata koristi informacije sa službenih stranica proizvoda u svom istraživanju.

Komentirajte prvi

New Report

Close