Urbify, startup hrvatsko-njemačkog venture studija Martian & Machine, ostvario je suradnju s jednim od najvećih svjetskih online retailera ASOS-om. Ta platforma za brzu dostavu počela je dostavljati oko 2000 ASOS-ovih proizvoda dnevno u najvećim njemačkim gradovima.
Oliver Kraftsik, direktor opskrbnog lanca ASOS-a za Europu, istaknuo je da im Urbify omogućuje pružanje vrhunske dostave.
Isporuka sljedećeg dana
“Naši kupci iz najvećih njemačkih gradova sada svoje proizvode mogu dobiti dan nakon narudžbe, čak i ako proizvode naruče u kasnim večernjim satima”, istaknuo je.
Suradnja Urbifyja i ASOS-a je važan korak za Martian & Machine – Urbify koji je nedavno izborio investiciju od 2,25 milijuna eura za daljnji razvoj platforme na kojoj svakodnevno radi više od 500 dostavljača. Urbify je nastao kroz suradnju Martian & Machinea s njemačkim poduzetnikom Benediktom Stolzeom kao odgovor na rastuću potražnju za brzom, fleksibilnom i učinkovitom dostavom.
Jerolim Dragojević, suosnivač i direktor Martian & Machine navodi da iako je ASOS već etablirana korporacija, njihova kultura se bazira na otvorenosti, inovaciji i maksimiziranju zadovoljstava kupaca kroz odlično iskustvo od narudžbe do dostave paketa.
“ASOS i Urbify dijele osnovne vrijednosti, suradnja i komunikacija je više kao među startupovima, te obje strane imaju zajedničke interese za poboljšanje iskustva kupaca i rast.
Kroz Urbify, ASOS može ponuditi express dostavu za više od 60% njemačkih stanovnika s prosječnom uspješnom dostavnom kvotom iznad 99 posto. Trenutno, u Njemačkoj ne postoji nijedan drugi servis s takvim mogućnostima”, rekao je Dragojević.
Osim ASOS-a, Urbify surađuje s REWE grupom, The Hut Groupom i Dunkin’ Donutsom. Na razvoju proizvoda radi hrvatski tim proizvodnih i razvojnih stručnjaka, a fokus se stavlja na tehnologiju i vrhunsku brigu prema kupcima s ciljem povećanja zadovoljstva cjelokupnim iskustvom dostave na kućnu adresu.
Kako nam je pojasnio Dragojević, startupovi koje je Martian & Machine pomogao razviti dosad su primili više od 100 milijuna eura investicija. Radi se o 40-ak startupa, a neke od najvećih su i suosnovali.
Inovativan model
“To su startupovi iz Europe, SAD-a i s Bliskog Istoka. Izgradili smo dva vrlo uspješna korporativna startupa u Njemačkoj, od kojih je jedan za Volkswagen. Radi se o startupu Cito, i to je prvi korporativni startup Volkswagena koji je dogurao do pozicije druge najjače kurirske službe na tržištu.
U Citu je već tim od 25 ljudi, a M&M im pruža podršku oko proizvoda i savjetuje oko biznisa i strategije. Urbify je drugi dostavni startup koji radi dostave u jednom danu i on je pokrenut u suradnji s njemačkim partnerom”, navodi Dragojević. Ovu inovativnu tvrtku stvorili su Marko Bosiljkov i Jerolim Dragojević.
Za razliku od postojećih tehnoloških tvrtki, sam M&M predstavlja novi koncept, oni su “tvornica startupova” ili kako se ovakav tip poslovanja u svijetu popularno naziva “venture builder”, a sam Dragojević ističe da bi ih najlakše bilo opisati kao alternativu startup inkubatorima i akceleratorima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu