Razvoj i primjena umjetne inteligencije (AI) u poslovanju već godinama nije samo trend, nego nužnost, zbog čega je Infobip godinama unazad snažno posvećen ulaganjima i inovacijama u tom brzo rastućem području. AI nam još više otvara prostor za inoviranje, u koji smo već duboko zakoračili.
Na primjer, Infobipovo rješenje ‘Answers’ omogućuje kreiranje i korištenje prilagođenih ‘chatbotova’ s unaprijed definiranim radnim procedurama na odabranim komunikacijskim kanalima, integrirano s postojećim sustavom, platformom treće strane ili CRM rješenjima na OpenAPI sučeljima.
Naši ‘chatbotovi’, potpomognuti generativnom umjetnom inteligencijom, mogu se potpuno integrirati u tehnološku strukturu klijenta, a rade na više kanala, uključujući SMS i aplikacije poput WhatsAppa, Messengera ili Vibera.
Infobip je spreman i otvoren surađivati s kompanijama koje žele unaprijediti komunikaciju sa svojim klijentima koristeći pritom umjetnu inteligenciju. Razvijamo rješenja koja omogućuju personalizaciju komunikacije i inovativne načine interakcije s brendovima, posebno primjenom razgovorne umjetne inteligencije (conversational AI). Ona se pokazuje kao moćan alat povećanja efikasnosti poslovanja i zadovoljstva korisnika. Sve više kompanija tu vidi svoju priliku i koristi je. Procjenjuje se da će vrijednost globalnog tržišta usluga razgovorne AI već 2028. dostići 30 milijardi dolara.
Predanost Infobipa inovacijama u području umjetne inteligencije i dubokog učenja odražava se u našem bliskom radu s partnerima i klijentima diljem svijeta. U praksi smo već razvili niz rješenja potpomognutih umjetnom inteligencijom, kao što su LAQO GPT i Podravkin AI asistent SuperfoodChef-AI by Coolinarika. Nedavno smo na Web Summitu u Lisabonu predstavili AI Hub, sveobuhvatno AI unaprjeđenje Infobipove platforme.
Ono integrira u Infobipov SaaS (Software-as-a-Service) portfelj naprednu analitiku, umjetnu inteligenciju i generativni AI, postavljajući nove standarde u digitalnim transformacijama i konverzaciji. Takvim projektima Infobip jača status globalnog lidera na CpaaS (Communications Platform-as-a-Service) tržištu, što je nedavno potvrdio i Gartner, jedna od najpoznatijih analitičkih kuća na svijetu, pozicioniravši nas kao lidera. Naš tim stručnjaka za umjetnu inteligenciju u tome igra ključnu ulogu.
Mnoge kompanije s pravom očekuju da će umjetna inteligencija imati pozitivan utjecaj na njihovo poslovanje. Infobip im u tome već sada može pomoći jer sa spomenutim solucijama omogućuje personalizirana rješenja, čime poboljšava korisničko iskustvo i jača lojalnost kupaca.
Primjerice, naši digitalni asistenti potpomognuti generativnom umjetnom inteligencijom mogu 24 sata dnevno pružati trenutačne odgovore na pitanja klijenata, skratiti njihovo vrijeme čekanja i povećati zadovoljstvo. Automatiziranjem repetitivnih radnih zadaća, AI ‘chatbotovi’ mogu značajno smanjiti opterećenja kontaktnih centara i agenata koji u njima rade, što smanjuje troškove. Umjetna inteligencija nije budućnost, ona je već stigla i postala neodvojivi dio uspješnog poslovanja