Švedski brand Doro, specijaliziran za proizvodnju telefonskih uređaja za osobe starije od 65 godina, stigao je u Hrvatsku. Doro mobilni telefoni osmišljeni su i dizajnirani s misijom da starijim osobama omoguće jednostavniji i neovisan život prilagođen trenutačnim tehnološkim dostignućima.
Velike tipke, čist i jasan zvuk, ekran za lakše čitanje te ostale funkcije koje olakšavaju život glavne su odrednice Doro telefona – one su rezultat znanstvenih istraživanja na tisućama starijih osoba. Sve funkcije Doro telefona prilagođene su životnoj dobi ciljne skupine te problemima s kojima se ljudi susreću s godinama, poput slabijeg vida i sluha. Na hrvatskom tržištu, Doro će sklopiti suradnju s telekomima, a telefoni će se prodavati u sklopu cjenovno prihvatljivih paketa.
Istraživanja su pokazala kako 60 posto svjetske populacije posjeduje mobilni telefon. U skladu s time, nije iznenađujuće da se i populacija treće dobi, naročito u razvijenim zemljama, počela služiti ovim sveprisutnim uređajima. Doro telefoni jednostavni su za korištenje te ih mogu koristiti i osobe koje nikad prije nisu koristile mobilne uređaje. S druge strane, Doro također proizvodi i pametne telefone koji svojim naprednim karakteristikama mogu parirati i najvećim svjetskim brandovima.
„Veseli nas dolazak na hrvatsko tržište i sretni smo zbog novih korisnika koji će ovim putem moći naučiti nešto novo i dokazati kako se životni standard može poboljšati na razne načine i u starijoj dobi. Odjel za istraživanje i razvoj naš je najveći odjel. Sastavljen je od više od 25 zaposlenika koji stalno rade na razvijanju najnovijih trendova, prikupljanju informacija i analizi podataka koji stvaraju sigurnije okruženje za starije osobe. U konačnici, starija generacija ujedno je i najmudrija generacija“, izjavio je Attila Civelek, regionalni marketing menadžer za Doro.
Osim izvrsne brige za klijente, tvrtka Doro također je poznata i po svojoj socijalnoj i ekološkoj odgovornosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu