Usluga Justo: Pregledajte jelovnik ili izbornik usluga te odaberite i naručite, sve bez kontakta

Autor: Marta Duić , 03. studeni 2020. u 08:00

Plaćanje se također obavlja online, a postoji mogućnost i online napojnice i ocjenjivanja objekta.

U vrijeme kada je posebno teško baviti se ugostiteljstvom i poštovati sve epidemiološke mjere, na tržištu se pojavila usluga Justo. Iza ovog rješenja stoji tvrtka Andi Europe, a riječ je o aplikaciji koja olakšava poslovanje ugostiteljskim objektima i hotelima, te im omogućuje pružanje brže, efikasnije i sigurnije usluge. Justo je namijenjen i malim i velikim objektima te lancima objekata, a s više od 50 funkcionalnosti omogućuje prilagodbu poslovanju određenog objekta i personalizaciju.

“Nastala prije dvije godine, ideja za Justo vođena je željom za iskorakom tehnološkom napretku u uslužnom sektoru. Izbijanje pandemije ubrzalo je razvoj aplikacije s obzirom na to da smo željeli razviti jednostavnu i sigurnu uslugu kojom možemo pomoći ne samo velikim, već i malim ugostiteljskim objektima da se lakše nose s krizom. Justo je rezultat predanog rada dvadesetak pojedinaca iz nekoliko zemalja i s različitim iskustvima, od IT-ja preko marketinga i medija do uslužnih djelatnosti i djelatnosti orijentiranih ka klijentima”, objašnjavaju iz Andi Europe.

Ne traži preuzimanje

Usluga Justo ne zahtijeva preuzimanje aplikacije već se pametnim telefonom skenira QR kod koji je postavljen u objektu (preko skenera, Vibera). Zatim se može pregledati jelovnik ili izbornik usluga te odabrati i naručiti. Osoblje prima na svoje pametne telefone ili satove poruku s detaljima narudžbe, što čini uslugu ne samo brzom nego i sigurnom.

50 funkcionalnosti

nudi aplikacija za naručivanje, što omogućava personalizaciju, tvrde iz tvrtke Andi Europe

Plaćanje se također obavlja online, a postoji mogućnost i online napojnice i ocjenjivanja objekta. Justo dozvoljava dodavanje na narudžbu, te rezervaciju, a nudi i opcije određivanja je li narudžba za van, za u objektu ili za dostavu. Kako objašnjavaju iz tvrtke koja je ovo rješenje predstavila predstavila na Sajmu HoReCa održanom prošlog vikenda u Opatiji, cijeli proces je jednostavan i na inovativan način rješava nekoliko problema odjednom – smanjuje se kontakt osoblja i gostiju, smanjuje se opterećenost osoblja, smanjuje se vrijeme čekanja što utječe na zadovoljstvo gostiju i omogućuje se voditelju ili vlasniku objekta nadgledanje cjelokupnog procesa. Uz to, Justo možete prilagoditi sebi i svom objektu, bilo da se radi o kvartovskom kafiću ili lancu hotela.

“Pregovori s lokalnim restoranima i hotelima su u tijeku, a počeli smo i s implementaciju naše Justo usluge u nekoliko objekata. Hrvatska je odabrana kao izvrsna polazna točka za ulazak na europsko tržište, a već imamo postojeći ured u istočnoj Europi. Trenutačno smo u pregovorima na nekoliko europskih tržišta, te provodimo početna testiranja u Dubaiju gdje nam je cilj otvoriti ured za tržište Bliskog Istoka”, pohvalili su se iz Andi Europe.

Misle korak unaprijed

Inače, na 6. izdanju opatijskog sajma za ugostiteljstvo predstavilo se pedesetak izlagača koji svojim rješenjima izlaze ususret potrebama svih kategorija turističkih i ugostiteljskih objekata, s naglaskom na novonastalu situaciju.

“Izbijanje pandemije i restriktivne mjere koje su slijedile naučile su nas da mislimo jedan korak unaprijed i biti spremni iznaći različita rješenja za različite situacije kojima bismo mogli održati i unaprijediti poslovanje u svim sektorima. Kriza je žestoko pogodila ugostitelje – kafiće, restorane i hotele, koji su ili bili zatvorili ili radili smanjenim kapacitetom. Za razliku od sličnih usluga, Justo odlikuje to što je kompletni proces naručivanja online, od narudžbe, dodavanja na narudžbu, traženje računa, plaćanja do ostavljanja recenzije, preko pametnog telefona. Justo nudi rješenje zanimljivo HoReCa sektoru zbog ove krize, a također je i inovativan alat, predstavlja budućnost poslovanja”, poručuju iz Andi Europe.

Komentirajte prvi

New Report

Close