U 2016. industrija računalnih igara cilja prihod 100 milijuna kuna

Autor: Bernard Ivezić , 15. srpanj 2016. u 08:05
Foto: Thinkstock

HGK vodi osam predstavnika nove industrije na specijalizirani sajam u Njemačku što sufinancira s 50 posto učešća.

Hrvatski proizvođači računalnih igara ove će godine po prvi put premašiti prihod od 100 milijuna kuna.

Projekcija je to na temelju dosadašnjeg rasta ovog segmenta domaće softverske industrije, a taj je segment u tri-četiri godine narastao na tridesetak biznisa koji su od nule narasli na 50 milijuna kuna prihoda u 2015. i otvorili 250 novih radnih mjesta. HGK je u četvrtak objavila da će stoga po treći put zaredom na jednu od najvećih svjetskih konferencija industrije računalnih igara Gamescom u Kölnu u Njemačkoj povesti osam hrvatskih tvrtki iz te branše i predstaviti ih pod hrvatskim štandom.

Igor Škevin, tajnik udruženja za IT pri HGK kaže da je cilj brendirati hrvatsku industriju računalnih igara i omogućiti joj nastavak brzog rasta. "Posjet Gamescomu unazad tri godine predstavnicima je ove nove propulzivne grane gospodarstva otvorio niz novih prilika, a neke od tih tvrtki poput Nanobita i Lion game Liona narasle su na gotovo 100 zaposlenih", kaže Škevin.

 

8milijuna

dolara investicije iz Švedske primio zagrebački Lion game Lion

Po stotinjak zaposlenih 
Najveći, zagrebački Nanobit, koji već sada zapošlja blizu sto stručnjaka, prije pet godina imao je prihod od 2,8 milijuna kuna, a lani se popeo na 49,6 milijuna kuna uz rast u odnosu na godinu prije od 107 posto. Najbržerastući, Lion Game Lion iz Zagreba, koji se prema podacima Klaster hrvatskih proizvođača računalnih igara, također približava brojci od sto zaposlenih, prije dvije godine imao je prihod od 5,8 milijuna kuna, a lani je skočio na 10,8 milijuna kuna.

K tome, Lion game Lion u 2015. godini primio najveću startup investiciju u Hrvatskoj i jednu od tri najveće ukupno, odnosno riječ je o rangu investicija koje se mjere s dva najpoznatija hrvatska tehnološka startupa Bellabeatom i Rimac Automobilima. U zagrebački Lion game Lion lani je švedski izdavač Starbreeze ubrizgao 8 milijuna dolara. Prije mjesec dana plod te investicije, igra "RAID: World War II", koja je još u razvoju, premijerno je predstavljena na konferenciji E3 u Los Angelesu.

Poslovne prilike
Ante Vrdelja, predsjednik Klaster hrvatskih proizvođača računalnih igara kaže da Gamescoma očekuje mnogo. Lani su tamo sklopili suradnje s partnerima iz Austrije, Češke i Slovačke te otvorili prostor za suradnju sa branšom u Srbiji. "Na Gamescom vodimo Reboot, LGM Games, Iron Ward, Exordium Games, Gamepires, Croteam, 2×2 Games i Lion game Lion", zaključuje Vrdelja.

Komentirajte prvi

New Report

Close