“Brinemo o frizuri, zubima, automobilu, odjeći, a mentalnu higijenu često preskačemo”, ističe psiholog Sandro Kraljević koji je s kolegicom psihologinjom Nikolinom Šaravanjom i sa studentom medicine Marinom Šabijanom lansirao NAOMI, virtualnu asistenticu za mentalno zdravlje.
NAOMI smiruje, smanjuje zabrinutost, poboljšava raspoloženje i spavanje te povećava samopouzdanje. Jednostavna je za korištenje, a korisnik s njom može “chatati” svakodnevno, 0-24.
Lakše upravljanje stresom
“Uslijed novonastalih okolnosti u svijetu odlučili smo pomoći drugima da lakše upravljaju stresom i svojim neugodnim emocijama. Primijetili smo da se ljudi teško nose s visokom razinom anksioznosti, potištenosti, ljutnje i frustracije, te da imaju probleme sa spavanjem.
Vidjeli smo da nisu svi spremni potražiti pomoć iako im je potrebna, zbog čega je najbolje rješenje bilo stvoriti mobilnu aplikaciju za mentalno zdravlje. Osobno me oduvijek me zanimao digitalni svijet te mi je jedan od dugoročnih karijernih ciljeva u što većoj mjeri spojiti psihologiju s tehnologijom. Nikolina i ja, oboje psiholozi i edukanti kognitivno-bihevioralne terapije, preuzeli smo na sebe sadržajni dio aplikacije, dok se Marino bavio tehničkim razvojem aplikacije s vanjskim timom programera. I tako je nastala naša NAOMI”, pojašnjava Kraljević.
Aplikacija sadrži više od 50 različitih tehnika koje pomažu kod stresa i neugodnih stanja. Svaki korisnik ima vlastiti korisnički profil u kojem se nalaze grafički prikazi njegova napretka i dnevnički zapisi. Sadržaj i dizajn aplikacije razvijao se i testirao više od godinu dana, a samo programiranje započelo je ove godine i trajalo je šest mjeseci.
Nakon prve verzije aplikacije lansirana je i verzija na engleskom jeziku, unaprijeđeno je korisničko iskustvo, nadograđene su nove mogućnosti i popravljeni “bugovi”.
Baza od 5000 korisnika
Aplikaciju je do sada preuzelo više od 5000 korisnika diljem svijeta, iako je trenutno najveći broj korisnika iz Hrvatske i regije. Do danas su se korisnici angažirali u više od 70.000 vježbi.
“Interes i povratne reakcije ljudi bile su odlične. Zaista smo ponosni što smo tu brojku dostigli bez ikakvih većih marketinških kampanja, odnosno isključivo dosegom koji nas troje osnivača imamo na društvenim mrežama.
Naravno, kako budemo dodavali nove funkcionalnosti u samu NAOMI, vjerujemo da će se taj interes sve više povećavati jer ljudi polako počinju percipirati prednost ovakve mobilne aplikacije“, ističe Kraljević.
Vrijednost projekta prepoznao je i investicijski fond rizičnog kapitala Fil Rouge Capital koji je uložio ukupno 60.000 eura (više od 450.000 kuna).
Investicija je iskorištena za tehničke nadogradnje na aplikaciji, marketinške i pravne aktivnosti te za plaće.
Interes za NAOMI pokazale su već i kompanije u regiji, a dizajnirana je da upravo kompanijama može pomoći riješiti problem očuvanja mentalnog zdravlja svojih djelatnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu