Hrvatska poduzeća visoko su integrirala informacijsko-komunikacijske tehnologije u poslovanju, pa ih po 90 posto koristi računala i ima pristup internetu, a 71 posto ima svoju internetsku stranicu, pokazuje istraživanje Državnog zavoda za statistiku (DZS) o primjeni IKT-a u poduzećima u 2015.
Provedeno je online upitnikom na uzorku od 4500 poduzeća od ukupno njih nešto više od 9000, a u istraživanju je sudjelovalo 2231 poduzeće, što znači da je odaziv bio oko 50 posto. Visok stupanj integracije IKT-a u poduzećima potvrđuju i podaci da 87 posto poduzeća koristi neki oblik fiksne širokopojasne veze za pristup internetu.
No unatoč korištenju interneta i postojanju vlastitih web stranica u poduzećima, još je vrlo nizak opseg e-trgovine, odnosno internetske prodaje, koja u ukupnoj prodaji roba i usluga čini tek 14%, a nije raširena ni uporaba društvenih medija (mreža) koje za poslovanje koristi 38% poduzeća. Pritom se mala poduzeća društvenim mrežama kao kanalom za reklamiranje, razmjenu informacija i druge odnose s korisnicima, služe više nego srednja i velika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu