Najnovija istraživanja pokazala su da poslodavci sve više koriste Facebook kako bi ocijenili kandidate za posao. Točnije, kako piše Net.hr, fotografija s Facebook profila ima utjecaj na mogućnost dobivanja posla jednako koliko i fotografija koju kandidat priloži uz svoj životopis.
Kako bi to potvrdili svoje sumnje da fotografije s Facebook profila imaju utjecaj pri zapošljavanju, znanstvenici Sveučilišta u Gentu proveli su istraživanje.
Poslali su dvije tisuće lažnih prijava za posao, uz koje su stavili link na svoj lažni Facebook profil. Prilikom slanja prijava vodili su računa da biografije kandidata budu identične u pogledu obrazovanja i sposobnosti, te da im jedina razlika bude atraktivnost Facebook profila.
Rezultat je iznenadio znanstvenike, jer su muškarci čije su fotografije bile atraktivnije dobili čak 40 posto više ponuda za razgovor za posao.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu