Tko još može na godišnji odmor bez prekida? Možda vi!

Autor: Poslovni.hr , 15. srpanj 2016. u 15:15
Foto: Fotolia

Internet veza koja je postala standard u većini turističkih objekata jedino je što vam treba ukoliko ste svoje poslovanje smjestili “u oblak”

Sezona godišnjih odmora u punom je jeku, no za uspješnog malog poduzetnika, jednako kao i za malo veće poduzeće, to nikako ne znači da je vrijeme za ljenčarenje. Ukoliko vam posao ljeti ide sporije, možda je sada pravo vrijeme da zaposlite radnika kojeg već dugo trebate, no dosad se niste stigli pozabaviti njegovom obukom. Možda je netko od vaših sadašnjih zaposlenika idealan kandidat za dodatnu edukaciju, za koju sada ima vremena. Dok koristite usporeni tempo kako bi utvrdili kako dalje, istodobno možete uživati u suncu i moru, piše BizIT.

Vodite računovodstvo i rješavajte ljudske resurse “u oblaku”

Internet veza koja je postala standard u većini turističkih objekata jedino je što vam treba ukoliko ste svoje poslovanje smjestili “u oblak”. Olivebox je aplikacija koja na jednom mjestu nudi mogućnost izrade ponuda, narudžbi, faktura, vođenje troškova, pa čak i upravljanje smještajem za najam. Idealno služi i za kreiranje SMS i mailing lista, tako da u dva klika možete voditi cijelo poslovanje na daljinu. Ugovorite li recimo sastanak s klijentom, ne morate biti u uredu da vas aplikacija obavijesti kada se morate pojaviti i gdje, a u par kratkih poteza napravit će i račun za željenu uslugu. Jeftinije i praktičnije nego voditi tajnicu sa sobom na more :).

Vaši zaposlenici mogu se osjećati izgubljeno ukoliko se vaš odmor produži ili postanete nedostupni, zato je iznimno važno imati uhodan sustav koji funkcionira u svako vrijeme. Cloud ljudski resursi jedina je aplikacija u potpunosti prilagođena hrvatskim zakonima zahvaljujući kojoj sve svoje HR (Human Resources) izazove, tj. Izazove ljudskih resursa možete rješavati i na daljinu. Zahtjevi za godišnjim odmorima, obračuni plaća i upravljanje zadacima su integralni dio ovog programa. Zaposlenici i menadžeri na jednom mjestu imaju pristup svim informacijama potrebnima za upravljanje HR aktivnostima, procesi su skraćeni, a poslovanje ubrzano, što doprinosi zadovoljstvu svih uključenih.

Cijeli članak pročitajte na blogu bizit.hr.

Komentirajte prvi

New Report

Close