Terrakom uložio u optiku, veće brzine i prodaju krajnjim korisnicima

Autor: Bernard Ivezić , 06. travanj 2015. u 22:00
U vlastitu infrastrukturu povukli do 80 tisuća korisnika/FOTOLIA

U širenje su uložili 15 posto prihoda, a maržu će jačati prebacivanjem prodaje iz vanjskih agencija u interni odjel.

Telekom Terrakom, operater koji je posljednjih nekoliko godina bilježio najveći postotak rasta prihoda i koji je u Hrvatskoj partner regionalnog diva United grupe, povećao je doseg vlastite optičke infrastrukture na 80 tisuća kućanstava.

Boris Levenski, član Uprave Terrakoma, navodi kako su uveli i novu tehnologiju koja im omogućuje da korisnicima ponude brzine do 150 Mbps i za preuzimanje i za slanje podataka na internet. "Potrebe korisnika sve više rastu, sve je više uređaja spojeno na internet, a i sami servisi su sve zahtjevniji po pitanju internetskih kapaciteta pa tako primjećujemo velik rast videoprometa, koji već čini značajan postotak svih prometa na našoj mreži", kaže Levenski. Terrakom sa svojom optičkom infrastrukturom pokriva gusto naseljene dijelove Zagreba i Kutine. Levenski nije komentirao koliko su točno uložili u nadogradnju svoje mreže. No, navodi da su ulaganja svake godine na razili 15 posto ukupnih prihoda.

Terrakom je, prema podacima Poslovne Hrvatske, u 2013. godini zabilježio rast prihoda od 36 posto na 17,5 milijuna kuna i neto dobit od 52,5 tisuća kuna. Lani je, tumači Levenski, operater ostvario blagi rast. "U 2014. smo imali rast ukupnih prihoda za nekoliko postotaka u odnosu na 2013. godinu, iako smo imali značajan rast u segmentima poslovne i rezidencijalne prodaje", kaže Levenski. Dodaje da im je lani rast usporio isključivo zbog promjena u regulaciji veleprodajnog tržišta. Zbog tih promjena, naime, smanjili su se i prihodi i profitne margine na tržištu veleprodaje. Na operativnu dobit, objašnjava, utjecala je i odluka da smanje outsourcing u prodaji.

"Odlučili smo se za značajnija operativna ulaganja u marketing i pojačane prodajne aktivnosti podizanjem vlastitog prodajnog tima za rezidencijalne usluge, što smo prije radili isključivo sa vanjskim agencijama", kaže Levenski. Dodaje da u ovoj godini ponovno očekuje znatan rast svih segmenata poslovanja, pa tako i ukupnih prihoda.  To što Hrvatski telekom želi zadržati vodeću poziciju u fiksnim telekomunikacijama i što Vipnet ima velika očekivanja od rasta u tom segmentu, posebno nakon što je lani i u tome postao drugi igrač na tržištu, u Terrakomu smatraju da neće utjecati a njihovo poslovanje. "Drago mi je da su fiksne komunikacije još uvijek interesante, pa čak i mobilnim operaterima", kaže Levenski.

Komentirajte prvi

New Report

Close