Vodeći europski dobavljač poslovnih telefonskih sustava NFON pokreće moćno rješenje kojim će ispuniti potrebe širokog spektra zahtjevnih poslovnih korisnika. To je Cloudya, telefonski sustav u oblaku koji će ispuniti potrebe suvremenih poduzetnika.
Cloudya preuzima ulogu trenutno uspostavljenih telefonskih sustava, primjerice analognih i VoIP centrala, te pruža pouzdanost, sigurnost i upotrebljivost. Nudi sve značajke koje su tvrtkama potrebne za upravljanje telekomunikacijom. Tome su dodane i prednosti koje nudi PBX telefonija u oblaku. Takav je sustav znatno jednostavniji i elegantniji, a isto tako jeftiniji i fleksibilniji. Svaka će tvrtka prepoznati prednosti koje nudi ovaj način poslovanja.
Kako funkcionira Cloudya?
Cloudya je sveobuhvatni telefonski sustav koji radi u oblaku. Obavlja zadatke usmjeravanja i upravljanja telefonskim komunikacijama unutar poslovne mreže i u odnosu na vanjske pozive. Lako se može pobrinuti za veći broj priključaka bez potrebe za posebnom opremom. Isto tako, korisniku omogućuje da putem jednog broja uputi pozive s različitih uređaja, npr. telefona, stolnog ili prijenosnog računala i mobilnog telefona. Dostupne su i napredne značajke koje će upotrijebiti zahtjevniji korisnici.
Prednost telefonskih sustava u oblaku za tvrtke jest u tome što nije potrebna vlastita telekomunikacija na lokaciji, pa nisu potrebni radovi ni troškovi za instalaciju i održavanje. Posao u potpunosti preuzima najsuvremenija oprema instalirana u udaljenim centrima, s kojima je tvrtka povezana brzom internetskom vezom. Stoga se jamči i sigurnost i pouzdanost sustava, a upravljanje na daljinu uvelike je jednostavnije.
Glavne značajke sustava Cloudya
Tvrtka NFON korisnicima želi predstaviti sustav koji u potpunosti odgovara na njihove želje i potrebe. Veliki naglasak stavljen je na intuitivno korisničko sučelje koje besprijekorno radi na stolnim i mobilnim uređajima. Sustav je dostupan gdje god postoji internetska veza, što jamči njegovu neovisnost, fleksibilnost i odzivnost. Čak i ako je internetska veza slaba ili je nema, sustav će se automatski prebaciti na mobilnu mrežu kako bi se osigurao neometani rad. Najvažnijim funkcijama PBX sustava jednostavno je pristupiti. A takvih funkcija u sustav Cloudya ima napretek. One vam omogućuju pametno usmjeravanje poziva, primanje poziva u redove čekanja, prebacivanje poziva između različitih priključaka te slanje u govornu poštu. Rad telefonskog sustava može se prilagoditi željama i potrebama korisnika, koji će tako otkriti još mnogo naprednijih funkcija.
Cloudya ima podosta iznenađenja za zahtjevnije korisnike u suvremenim tvrtkama. Omogućuje stvaranje virtualnih sastanaka s konferencijskim pozivima. Samo jednim klikom uvijek možete podijeliti zaslon ili proslijediti multimedijske datoteke. Sustav se također može upotrijebiti kao faks i telefon na jednom broju, dok se u pozadini skriva sveobuhvatan sustav koji se u potpunosti može prilagoditi poslovnim procesima tvrtke. Uz pristupačnu cijenu i fleksibilnu pretplatu, ovo se rješenje pokazalo idealnim za širok spektar različitih korisnika!
Posjetite web-mjesto sustava Cloudya i provjerite sve mogućnosti koje pruža ovaj najsuvremeniji sustav poslovne komunikacije.