Tajne uspješnog poslovanja aplikacije koju koriste milijuni

Autor: Poslovni.hr , 28. siječanj 2020. u 09:51
Foto: Press

Uslugu Wolta koriste i brojni Hrvati, a o uspjehu tvrtke koja dostavom godišnje zaradi bogatstvo govorit će njezin suosnivač na Digital Takeoveru u organizaciji 24sata.

Na najveći regionalni digitalni summit & expo Digital Takeover koji će se održati 13. ožujka na Zagrebačkom Velesajmu dolazi i Elias Aalto, suosnivač i prvi voditelj razvoja proizvoda tvrtke Wolt, trenutno jedne od najbrže rastućih tvrtki za dostavu hrane u Europi. Tijekom pet godina od osnivanja Wolt je uspio prikupiti više od 150 milijuna eura investicija. Tvrtka danas djeluje u 75 gradova diljem Europe i Azije, surađuje s više od 5000 restorana i preko 10.000 partnera kurira koji obavljaju dostave prema više od 3,5 milijuna korisnika. Wolt aplikacija dobitnik je prestižne Apple Editors Choice nagrade i najbolje je ocijenjena aplikacija u kategoriji hrane i pića na Google play i App store. Wolt app trenutno broji nekoliko stotina tisuća downloada samo u Hrvatskoj.

Uspješnost usluga na zahtjev poput Woltove aplikacije za hranu rezultat su pravovremenog prepoznavanja reagiranja na potrebe potrošača koji danas brzo žive i žele osobni pristup koji odgovora njihovom stilu života. Prilikom lansiranja, Wolt aplikacija je dozvoljavala samo naručivanje hrane na stol ili prikupljanje s lokacije. Za nekoliko tjedana porasla je potražnja za preuzimanjem narudžbi,a ubrzo su plan za širenje kompanije obogatili i isporukom hrane što je ubacilo Wolt na stazu eksponencijalnog rasta. 

Strategija kompanije danas je dugoročan razvoj zbog čega do kraja 2020. planiraju zaposliti 1.000 novih ljudi u svim područjima poslovanja, od tehnoloških inovacija do razvitka tržišta. 'Gradimo održivu, učinkovitu i profitabilnu kompaniju koja je ovdje dugoročno prisutna. Ako u tome ne uspijemo, neće biti Wolta uopće.' – zaključili su čelnici kompanije Wolt.

Upravo zbog uspješnosti ove poznate svjetske kompanije na nadolazeći digitalni summit & expo Digital Takeover dolazi i Elias Aalto, suosnivač i prvi voditelj razvoja proizvoda tvrtke Wolt koji će u svom predavanju prezentirati sve poslovne izazove s kojima su se u Woltu suočavali proteklih godina. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Elias je stručnjak u više područja, pa se tako bavi programiranjemdizajnom i samim poslovanjem. Počeo je razvijati aplikacije za operativni sustav iOS već od pokretanja servisa App Store i postao prvi dobitnik nagrade Apple Design Award u nordijskim državama za svoju igru​ Wooden Labyrinth 3D koja je na vrhuncu svoje slave bila instalirana na 10% svih uređaja iPhone u svijetu. Osim toga, Elias je suosnivač tvrtke Qvik koja se bavi digitalnim svajetovanjem i koja je doživjela organski rast na 10 milijuna eura prihoda i danas zapošljava gotovo stotinu stručnjaka za dizajn, razvoj mobilnih aplikacija, usluge u oblaku i umjetnu inteligenciju. 

Nakon pet godina rada i upravljanja s mobilnom aplikacijom Wolt, Elias je odlučio povući se s operativne dužnosti u kompaniji, te danas djeluje u ulozi savjetnika tvrtke Wolt i poslovnog anđela te drži keynote predavanja o temama koja se odnose na startupove, poduzetništvo, korisničko iskustvo i brojne druge poslovne izazove. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Digital Takeover 2020. dovodi neke od najutjecajnijih domaćih i svjetskih predavača pa tako uz Aalta stiže Marc Randolph, suosnivač globalnog diva Netflix, zatim hrvatski kraljevi startupova Mate Rimac i Ivan Mrvoš, digitalni genije iz LEGO svijeta Lars Silberbauer, svjetska food futuristica Dr. Morgaine Gaye, predsjednica organizacije Blockchain Alliance Europe Tanja Bivic Plankar, ali i razni državnici, vizionari, inovatori, tehnološki izumitelji, financijski i digitalni eksperti i marketinški stručnjaci – sve njih okuplja 13. ožujka na Zagrebačkom Velesajmu najveći regionalni digitalni summit & expo Digital Takeover. 

Jedinstveni događaj takve vrste u Hrvatskoj ove se godine prostire na čak 7000 četvornih metara. Tematski on nadilazi digitalnu komunikaciju i predstavlja budućnost koja će oblikovati biznis iz svakog kuta ljudskog djelovanja – političkog, ekonomskog, društvenog i tehnološkog.  U 2020. program summita će uz brojne predavače, sugovornike i paneliste obraditi inovacije i transformaciju svih industrija – od telekomunikacija, financija, automobilske, medijske i prehrambene industrije, farmacije, retaila i mnogih drugih. Regionalni i globalni predavači iz svijeta fintecha, marketinga, sporta, zabave predstavit će svoje ideje, koncepte i proizvode koji izazivaju promjene te donose revoluciju u razvoju društva u cjelini. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Digital Takeover će poseban naglasak staviti na inspiraciju i aktivni networking apostrofirajući ih kao neophodne alate u stvaranju kvalitetne biznis transformacije i općenito poslovne klime u društvu čime evidentno postaje nezaobilazan događaj u 2020. Stoga ne propustite jedinstvenu priliku i na vrijeme osigurajte svoje mjesto u društvu najvećih uz najpovoljniju, early bird kotizaciju koja traje do 31. siječnja.

Kupnjom paketa kotizacija možete ostvariti značajne uštede u odnosu na redovnu vrijednost paketa:

• 4 + 1 gratis – 20% uštede

• 9 + 3 gratis – 25% uštede

• 12 + 5 gratis – 30% uštede

Komentirajte prvi

New Report

Close