Taiwania Capital pogurao hrvatski AEOS prema fazi širenja

Autor: Mladen Miletić , 03. listopad 2024. u 13:43
Kristian Uwe Ćurković i Marin Ćurković na čelu su startupa koji uz pomoć umjetne inteligencije optimizira planiranje, mjerenje i aktivaciju kampanja na različitim tržištima/PD

Bivši AdScanner u B seriji privukao je dodatnih 10 mil. eura, navodi Recursive.

All eyes on screens (AEOS), hrvatski tehnološki startup koji razvija napredna rješenja za analitiku oglašivačkih kampanja, uspješno je zaključio rundu financiranja serije B.

Uz dosadašnje investitore Lead Ventures, J&T Ventures i South Central Ventures, prikupio je znatna sredstva od Taiwania Capitala. Važan financijski poticaj potvrdio je tržišni potencijal AEOS-a te mu otvorio vrata za tranziciju iz faze osvajanja tržišta u fazu širenja.

Solidan poslovni model
Iako iznos nije naveden, platforma The Recursive navodi da je AEOS, ranije poznat kao AdScanner, u B seriji financiranja privukao lijepih 10 milijuna eura. Inače All Eyes on Screens (AEOS) u posljednjem razdoblju bilježi impresivan rast prihoda i razvoj proizvoda.

Nedavno je predstavio drugu verziju svog naprednog AI alata za planiranje te implementaciju rješenja za integrirano mjerenje i upravljanje televizijskim kampanjama. Osim što ovo inovativno rješenje predstavlja značajan iskorak u upravljanju kampanjama na našim prostorima, postavlja i nove standarde u industriji na globalnoj razini.

Stoga su financijska sredstva osigurana u sklopu serije B došla u pravom trenutku za AEOS da realizira konkretne korake za daljnje unaprjeđenje proizvoda i tržišnu ekspanziju.

Radili za TikTok, Coca Colu…
“Izuzetno je uzbudljivo rušiti barijere između tradicionalnih medija i oglašavanja uz pomoć Big Data i umjetne inteligencije. Naša rješenja omogućuju oglašivačima da maksimiziraju reach svojih kampanja i puno učinkovitije ulažu budžete za oglase.

Vrlo smo sretni što možemo, uz naše postojeće investitore, pozdraviti Taiwania Capital kao novog partnera koji će nas podržati u širenju rješenja još većem broju oglašivača diljem svijeta”, izjavio je Marin Ćurković, suosnivač i CEO AEOS grupe.

“Uzbuđeni smo podržati AEOS u transformaciji globalnih medija putem njihove AI platforme za optimizaciju TV i oglašivačkih kampanja”, kazao je David Weng, izvršni direktor Taiwania Capitala. “Uz snažnu prisutnost na tržištima poput Hrvatske, Austrije, Bugarske, Njemačke i Švicarske, očekujemo da će AEOS nastaviti širiti svoje poslovanje”.

AEOS je hrvatski startup smješten u središtu globalne transformacije medija, koji uz pomoć umjetne inteligencije optimizira planiranje, mjerenje i aktivaciju kampanja na različitim tržištima.

Prisutan je u pet europskih država u kojima jača konkurentsku poziciju, a ima konkretne planove širenja do 2025. Jedan je od najvećih hrvatskih startupa, a do sada je imao priliku raditi steering TV oglašavanja za vodeće svjetske brandove poput TikToka, L’Oreala i Coca Cole.

Komentirajte prvi

New Report

Close