T-Mobile s novim tarifama širi ponudu ‘u oblak’

Autor: Bernard Ivezić , 20. ožujak 2013. u 22:00
Dogovorena je suradnja s cloud servisom Deezer

Hrvatski telekom dogovorio je za novu prodajnu perjanicu suradnju s drugim najvećim cloud servisom za streaming glazbe Deezerom, koji je lani rastao brže i od tržišnog lidera Spotifyja.

Mreža T-Mobile Hrvatskog telekoma, koja je s više od dva milijuna korisnika najveća mobilna mreža u Hrvatskoj, u četvrtak gasi svoju prodajnu perjanicu, takozvane Extra tarife, i uvodi nove, Plan tarife.

Tako se planira oštrije uključiti u utakmicu s Vipom i Tele2, koji su u proteklih nekoliko mjeseci također redizajnirali svoj prodajni pristup. Prije dvije godine, kad je HT pod brendom T-Mobile predstavio Extra tarife, glavna novost bila je neograničeno mobilno surfanje brzinom od 64kbps. Sada s Plan tarifama HT prvi uvodi cloud usluge u svoju standardnu ponudu. U sklopu tzv. Multimedijskog paketa nudi uslugu spremalica, koja mobitel pretvara u USB sa 10Gb prostora za spremanje podataka, koji se skladište na HT-ovim serverima. Nadalje, paket uključuje mobilnu televiziju MAXtv To Go, uslugu sa 20 TV programa među kojima je i sportski kanal Arenasport1 i besplatan pristup do 20 milijuna pjesama hrvatskih i stranih glazbenika, od Azre do Davida Bowiea, preko cloud servisa Deezer.Nataša Rapaić, članica Uprave HT-a i glavna operativna direktorica za privatne korisnike, ističe kako su se u izradi Plan tarifa poveli aktualnim svjetskim trendovima i očekivanjima telekom korisnika.

"Korisnicima T-Mobilea nudimo bezbrižno korištenje mobitela, bez briga o troškovima, a sve ono što im je važno uvijek imaju uza se: bilo da su posrijedi osobne datoteke, najdraža glazba, omiljene TV serije, vrhunski sportski doživljaji ili drugi sadržaji", kaže Rapaić.HT je ugovorio suradnju s drugim najvećim servisom za streaming glazbe na svijetu Deezerom. Taj francuski servis, koji ima tri milijuna korisnika, trenutačno je najbržerastući u svom segmentu. Korisnička baza raste mu brže i od Spotifyja, koji je sa 5,2 milijuna korisnika tržišni lider. Deezer je prema DigitalMusicNewsu od prosinca 2011. do prosinca 2012. povećao broj korisnika za 114 posto, a Spotify za 86 posto.Szabolcs Horváth, regionalni voditelj u Deezeru za središnju i istočnu Europu, kaže da s ovim partnerstvom Deezer želi korisnicima dati novi doživljaj glazbe.

"Deezer je nastao iz ljubavi prema glazbi, a zahvaljujući našem timu, čiji je jedini posao pronaći najbolju novu glazbu diljem svijeta, korisnicima HT-a osiguravamo pristup glazbi koju vole bilo gdje da se nalaze, no otkrivamo i onu glazbu koju nisu ni znali da vole", ističe Horváth.Nove T-Mobileove tarife grupirane su u nekoliko kategorija: Plan za razgovor, Plan za surfanje, Plan za mlade, Plan za obitelj, Plan za zabavu i Plan za posao. Potonja, namijenja poduzetnicima, uključuje besplatno slanje i primanje e-maila, sigurno surfanje, međunarodne pozive, dijeljenje internetske veze na više uređaja  te osiguranje mobilnih uređaja.

Komentirajte prvi

New Report

Close