Endava, tvrtka za razvoj softvera i jedna od najvećih razvojnih grupacija na svijetu, kupila je Five, jednu od vodećih domaćih digitalnih agencija sa sjedištima u Hrvatskoj i SAD-u. Nakon nekoliko mjeseci pregovora dogovoreni iznos akvizicije iznosi 40 milijuna dolara, odnosno 250 milijuna kuna što uključuje gotovinu, razmjenu dionica te buduće nagrade za uspjeh. Partneri Viktor Marohnić, Luka Abrus i Sven Marušić će i nakon preuzimanja ostati na istim pozicijama unutar Fivea.
Iz Endave su se oglasili na društvenim kanalima, istaknuvši kako ovom akvizicijom povećavaju u grupaciji kapacitet za razvoj ideja, dizajn i razvoj inteligentnih digitalnih iskustava, uz povećave mogućnosti u razvoju digitalnih proizvoda te optimizaciji usluga. “Five donosi klijente smještene u SAD-u poput Rosetta Stone, Napster i Bullhorn”, naveli su iz Endave, poželivši Fiveu dobrodošlicu u obitelj.
“Oni su predivan tim koji donosi dodatne vještine u Endavu, pogotovo vezano za strategiju proizvoda i optimizaciju rasta, što će, vjerujemo, biti privlačno brojnim našim klijentima. Dodatno, njihove preporuke kao vodeće agencije u New Yorku s centrom u Hrvatskoj u skladu su s našim poslovnim modelom i daljnjim jačanjem našeg prisustva u jadranskoj regiji”, rekao je John Cotterell, CEO Endave.
Five, poznatog ranije kao Pet minuta d.o.o, pokrenuo je 2005. godine Viktor Marohnić kao mali developerski studio, a nakon uspjeha i rasta pridružili su mu se partneri Luka Abrus i Sven Marušić. Danas njihova agencija zapošljava više od 220 ljudi u uredima u Zagrebu, Splitu, Osijeku, Rijeci i New Yroku.
“Oduševljeni smo što se pridružujemo Endavi. Veoma smo uzbuđeni zbog Endavina interesa za naše ljude i poslovanje, uključujući strategije proizvoda, dizajn i marketing rasta. Vjerujemo da ćemo činjenicom da smo dio velike platforme i udruženim snagama s Endavom otvoriti još više prilika za naše talentirane ljude te gurati hrvatski IT još dalje i šire na globalnom IT tržištu”, rekao je Viktor Marohnić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu