Online prodaja u Europi bi se do 2018. trebala udvostručiti na 323 milijarde eura. Prema istraživanju koje je na europskom tržištu napravila kompanija Mintel, u 2013. će online prodaja porasti na 188 milijardi eura, što je 22 milijarde više nego 2012. Njemačka, Velika Britanija i Francuska daleko su vodeći trgovci na internetu, iako bi značajniji rast trebali osjetiti i u Nizozemskoj, Španjolskoj i Poljskoj. Norveška i Švedska pak na online kupnju najviše troše po glavi stanovnika. “Postoji velika razlika u online prodaji između sjevera i juga Europe”, ističe za Reuters John Mercer iz Mintela dodajući kako Francuska pet godina zaostaje za V. Britanijom i Njemačkom, dok su Španjolska, Grčka, Portugal i Italija još daleko iza njih. Značajno je i to da se vodeći portal za prodaju, Amazon, sve više širi u Europi, a udio na tržištu u 2012. mu je dosegao 9,8 posto. Za usporedbu, njegov najveći rival, njemački Otto, ima udio od 3,3 posto. Upravo bi rast Amazona mogao biti pokretač snažnijeg rasta online prodaje u Europi, a očekuje se i rast online prodaje trgovaca poput Tesca ili Walmarta.
Online prodaja u Europi bi se do 2018. trebala udvostručiti na 323 milijarde eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu