Zagreb Domaćim internetskim trgovinama vjerno je 17% Hrvata s kreditnom karticom, pokazalo je istraživanje koje je za Mastercard napravio GfK.
Čak 81% vlasnika kreditnih kartica, koji su ujedno i najčešći online kupci, preko interneta je kupovalo barem jednom u posljednjih godinu dana. U Mastercardu objašnjavaju da među aktivnim online kupcima njih 17% kupuje isključivo u domaćim internetskim trgovinama. Njih 40% kupuje i u domaćim i u stranim internetskim trgovinama, a najviše je i dalje onih koji kupuju isključivo u stranim internetskim trgovinama, njih 43 posto. Do sličnih pokazatelja došla je i agencija Valicon.
Prema njihovom istraživanju s kraja 2014., čak 24% hrvatskih online kupaca vjerno je domaćim internetskim trgovinama. Dodatnih 32% uglavnom kupuje u domaćim trgovinama, odnosno manje od polovice online kupnji obavljaju u stranim internetskim trgovinama. Prema Valiconu, u strane online trgovce uglavnom se uzda 44% hrvatskih kupaca. Petina u pravilu isključivo preko interneta kupuje u inozemstvu. U Sloveniji je pak čak 49 posto online kupaca vjerno slovenskim internetskim trgovinama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu