Svaki šesti Hrvat bira samo domaće

Autor: Bernard Ivezić , 20. srpanj 2015. u 22:00
Raste broj online kupnji karticama/D. Stanin/PIXSELL

Isključivo u stranim internetskim trgovinama kupuje 43% građana.

Zagreb Domaćim internetskim trgovinama vjerno je 17% Hrvata s kreditnom karticom, pokazalo je istraživanje koje je za Mastercard napravio GfK.  

Čak 81% vlasnika kreditnih kartica, koji su ujedno i najčešći online kupci, preko interneta je kupovalo barem jednom u posljednjih godinu dana. U Mastercardu objašnjavaju da među  aktivnim online kupcima njih 17% kupuje isključivo u domaćim internetskim trgovinama. Njih 40% kupuje i u domaćim i u stranim internetskim trgovinama, a najviše je i dalje onih koji kupuju isključivo u stranim internetskim trgovinama, njih 43 posto. Do sličnih pokazatelja došla je i agencija Valicon.

Prema njihovom istraživanju s kraja 2014., čak 24% hrvatskih online kupaca vjerno je domaćim internetskim trgovinama. Dodatnih 32% uglavnom kupuje u domaćim trgovinama, odnosno manje od polovice online kupnji obavljaju u stranim internetskim trgovinama. Prema Valiconu, u strane online trgovce uglavnom se uzda 44% hrvatskih kupaca. Petina u pravilu isključivo preko interneta kupuje u inozemstvu. U Sloveniji je pak čak 49 posto online kupaca vjerno slovenskim internetskim trgovinama. 

Komentirajte prvi

New Report

Close