Glovo, aplikacija čiji je core business povezivanje korisnika s restoranima, lancima supermarketa i maloprodajnim trgovinama, slavi drugu godinu na hrvatskom tržištu. S radom u Hrvatskoj započeli su 2019., i to u malom dijelu Zagreba i otada se proširili u 11 gradova – Zagreb, Split, Osijek, Zadar, Rijeka, Slavonski Brod, Sisak, Pula, Karlovac, Varaždin i Velika Gorica.
U samo dvije godine poslovanja dostavili su, kako navode, gotovo devet milijuna proizvoda i tako prešli 12 milijuna kilometara, odnosno 30 puta prešli su udaljenost od Zemlje do Mjeseca. Narudžbe krajnjim korisnicima dostavlja više od 1000 trenutačno aktivnih Glovera.
Intenzivno skaliranje
Generalni direktor Glova Hrvatska Teo Širola naveo je kako bilježe više od 800.000 preuzimanja aplikacije, što znači da ju je preuzela svaka peta osoba u Hrvatskoj, točnije svaka druga osoba u gradovima u kojima je Glovo prisutan.
Podsjetio je pritom kako je Glovo priča krenula u Španjolskoj kao startup 2015. godine pod palicom Oscara Pierrea, a danas je to jedna od vodećih svjetskih platformi za dostavu različitih kategorija proizvoda koja posluje na 20 tržišta i ima bazu od deset milijuna korisnika.
Širola je na obilježavanju druge godine Glova u Hrvatskoj pojasnio kakvi su planovi: “Ove dvije godine bile su zanimljive i turbulentne. Krenuli smo u travnju 2019. godine iz malog dijela Zagreba, ubrzo smo se proširili i ostvarili suradnju s McDonald’som, Batkom… Skaliranje je bilo intenzivno. Trebali smo se prilagoditi pandemiji, posebno zbog otvaranja i zatvaranja restorana, zbog potresa…
No lani smo otvorili još sedam gradova, a ove godine vidimo prostor za širenje u nove gradove, poboljšanje usluge za korisnike, dostavljače i partnere. Naša krajnja vizija je ponuditi korisnicima sve što je dostupno unutar grada, a da stane u našu žutu torbu ili u prtljažnik automobila, te da korisnici to dobiju u roku od pola sata.
S obzirom na izazovna vremena u kojima živimo, izrazito smo zadovoljni uspjehom platforme. U samo dvije godine svaka peta osoba u Hrvatskoj preuzela je Glovo aplikaciju na svoj mobitel.
Kako bismo nastavili pozitivan trend, svakako ćemo posebnu pažnju posvetiti razvoju i rastu kategorije dostave gotove hrane i kategorije dostave namirnica, naravno sve uz ključna lokalna partnerstva”, istaknuo je Širola.
Narudžbe hrane skočile 500%
Kada je riječ o dostavi namirnica, pandemija koronavirusa je neminovno utjecala na tržište dostave s obzirom na to da su ljudi radi sigurnosti ostajali u svojim kućama, a jedna od opcija tijekom lockdowna ili samoizolacije bila je upravo – narudžba namirnica.
Bilo je to važno za partnere Glova, kao i za sam Glovo gdje su takve narudžbe za vrijeme pandemije porasle za više od 500 posto. Među najtraženijim pojmovima u aplikaciji tada našao se kvasac, a od dostavljenog kvasca u posljednjih godinu dana moglo se ispeći više od 5000 kruhova, ilustrirali su novinarima na jučerašnjem predstavljanju rezultata.
Iz Glova Hrvatska navode kako su, općenito govoreći, među najčešće naručivanim namirnicama u Hrvatskoj banane kojih je dostavljeno više od 20 tona, zatim mlijeko kojeg je dostavljeno više od 70.000 litara te voda, krumpir i jaja.
Od gotove hrane najpopularniji je takozvani fast food – burgeri, pizza i roštilj.
Također, španjolska tvrtka je osigurala investiciju vrijednu 450 milijuna eura (530 milijuna američkih dolara) u krugu financiranja serije F.
Glovo će investiciju iskoristiti za razvoj Q-commerce odjela (za ekstra brzu dostavu) i proširivanje svoje višekategorijske ponude na svim tržištima na kojima posluje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu