Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Svaka četvrta obitelj TV gleda preko telekoma

Autor: Bernard Ivezić
17. svibanj 2010. u 22:00
Podijeli članak —

Čak 400.000 ljudi u Hrvatskoj TV prati putem optičkog priključka, kabelskog sustava ili satelita

Digitalizacija televizije uspješno je pogurala nove telekomunikacijske usluge u Hrvatskoj, a njihov još snažniji napredak tek se očekuje. Svako četvrto kućanstvo u Hrvatskoj danas televiziju gleda preko nekog telekoma. Od 1,4 milijuna kućanstava njih više od 400.000 televiziju prati iz telefonske utičnice, preko optičkog priključka, kabelskog sustava ili pak satelitske antene.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Takvu ponudu imaju Amis telekom, B.Net, Iskon, Hrvatski telekom, Metronet, Optima telekom i DigiTV, a najuspješniji je među njima HT. U najvećem telekomu u Hrvatskoj kažu da imaju više od 250.000 korisnika usluge MAXtv. Riječ je o usluzi prijenosa TV signala preko interneta, odnosno takozvanoj interaktivnoj digitalnoj televiziji. “Iskustvo gledanja televizije podignuli smo na novu razinu, nudeći najveći izbor domaćih i međunarodnih programa već u osnovnom paketu, čime smo zadovoljili velik dio raznolikih želja hrvatskoga gledateljstva”, kažu u HT-u koji je uslugu MAXtv pokrenuo prije četiri godine. Voditeljica sadržaja u Iskonu, tvrtki iz sastava grupe Hrvatski telekom, Aleksandra Šupica ističe da su izuzetno zadovoljni kako je tržište prihvatilo uslugu Iskon.TV. “U proteklih godinu dana otkada Iskon u svojoj ponudi ima digitalnu televiziju višestruko smo premašili planirani broj korisnika, a reakcije onih koji koriste uslugu ili su je imali priliku tek isprobati jako su pozitivne”, tvrdi Šupica. Dodaje da je potencijal hrvatskog tržišta u segmentu digitalne televizije izuzetno velik, a najviše stoga što u Hrvatskoj, za razliku od zapadnih tržišta, kabelski operateri nisu zauzeli znatan dio tržišta. U najvećem alternativnom operateru Optima telekomu vrlo su zadovoljni razvojem svoje digitalne televizije OptiTV-a. Specijalist za komunikacije Optime Marko Jeren kaže da su u prvom tromjesečju 2010. dosegnuli 4500 korisnika OptiTV usluge te očekuju daljnji nastavak rasta u tom segmentu.

Digitalizacija televizije uspješno je pogurala nove telekomunikacijske usluge u Hrvatskoj, a njihov još snažniji napredak tek se očekuje. Svako četvrto kućanstvo u Hrvatskoj danas televiziju gleda preko nekog telekoma. Od 1,4 milijuna kućanstava njih više od 400.000 televiziju prati iz telefonske utičnice, preko optičkog priključka, kabelskog sustava ili pak satelitske antene.

Takvu ponudu imaju Amis telekom, B.Net, Iskon, Hrvatski telekom, Metronet, Optima telekom i DigiTV, a najuspješniji je među njima HT. U najvećem telekomu u Hrvatskoj kažu da imaju više od 250.000 korisnika usluge MAXtv. Riječ je o usluzi prijenosa TV signala preko interneta, odnosno takozvanoj interaktivnoj digitalnoj televiziji. “Iskustvo gledanja televizije podignuli smo na novu razinu, nudeći najveći izbor domaćih i međunarodnih programa već u osnovnom paketu, čime smo zadovoljili velik dio raznolikih želja hrvatskoga gledateljstva”, kažu u HT-u koji je uslugu MAXtv pokrenuo prije četiri godine. Voditeljica sadržaja u Iskonu, tvrtki iz sastava grupe Hrvatski telekom, Aleksandra Šupica ističe da su izuzetno zadovoljni kako je tržište prihvatilo uslugu Iskon.TV. “U proteklih godinu dana otkada Iskon u svojoj ponudi ima digitalnu televiziju višestruko smo premašili planirani broj korisnika, a reakcije onih koji koriste uslugu ili su je imali priliku tek isprobati jako su pozitivne”, tvrdi Šupica. Dodaje da je potencijal hrvatskog tržišta u segmentu digitalne televizije izuzetno velik, a najviše stoga što u Hrvatskoj, za razliku od zapadnih tržišta, kabelski operateri nisu zauzeli znatan dio tržišta. U najvećem alternativnom operateru Optima telekomu vrlo su zadovoljni razvojem svoje digitalne televizije OptiTV-a. Specijalist za komunikacije Optime Marko Jeren kaže da su u prvom tromjesečju 2010. dosegnuli 4500 korisnika OptiTV usluge te očekuju daljnji nastavak rasta u tom segmentu.

“Optima je lani u rujnu pokrenula uslugu digitalne televizije koja objedinjuje i usluge telefona i interneta, a svi pokazatelji govore kako je ekspanzija digitalne televizije u punom jeku te će se trend održati, a i ojačati ukidanjem analognog signala, odnosno postupnim prelaskom na digitalno emitiranje koje bi u Hrvatskoj trebalo biti završeno do kraja ove godine”, kaže Jeren. Najjači kabelski operater, danas telekom B.Net, navodno ima više od 30.000 korisnika digitalne televizije, a njegove usluge prijenosa TV signala koristi više od 100.000 kućanstava. Ukupno u Hrvatskoj manje od 10 posto kućanstva gleda televiziju preko nekadašnjih antenskih sustava. Ulazak telekomunikacijskih operatera na tržište prijenosa TV signala otvorilo je niz novih mogućnosti za korisnike. Operateri nude premotavanje TV programa do dva dana unatrag, pauziranje TV programa, posuđivanje filmova izravno iz virtualnih videoteka, “surfanje” na televizoru i još mnogo drugih naprednih usluga.

Autor: Bernard Ivezić
17. svibanj 2010. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close