Spar se pojavio u regiji devedesetih godina gdje se zbog međunarodno priznate podrške i konkurentnosti rješenja odlučio na uvođenje sustava za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa Time&Space. Dobre prakse pri registraciji radnog vremena i kontrole pristupa Spar je nakon uspješne implementacije u Sloveniji prenio i na Hrvatsku gdje u Spar i Hervis poslovnicama preko 2.200 korisnika koristi Time&Space. Nakon što je Spar uveo SAP sustav s obračunom plaća i kadrovskom administracijom, osim izbjegavanja ručnog pretipkavanja želio je uvesti sustav povezan sa SAP-om. Obzirom da se u međuvremenu brzo povećao broj poslovnica sustav su htjeli centralizirati.
Sparov dotadašnji sustav Time&Space se nadogradio i povezao sa SAP sustavom, tako da se podaci o registracijama prenose iz Time&Space-a u SAP. U drugom smjeru (iz SAP u Time&Space) prenose se matični podaci o zaposlenicima. Lokalne Time&Space sustave pojedenih poslovnica nadomjestili smo s centralnim sustavom. Sa te se lokacija upravlja s registracijskim terminalima u trgovinama Spar, Interspar i Hervis. Po novome zaposlenici koriste Time&Space sustav za evidenciju radnog vremena i kontrolu pristupa u skladištima, upravnim zgradama, pekarama i po trgovinama po cijeloj regiji. Podaci se obrađuju u SAP centralnoj lokaciji u Salzburgu. To donosi bolji nadzor nad sustavom i pouzdanost podataka.
Prednosti:
SAP integracija
Arhitektura rješenja podupire vođenje široke mreže poslovnica
Robusno offline i online rješenje
Međunarodno usmjereno rješenje
»SAP povezanost nam je omogućila da u kadrovskoj više nije potrebno zapošljavati ljude iako raste broj zaposlenika. Suradnja sa Špicom je bila vrlo dobra. Za vrijeme cijele integracije osiguravali su nam vrhunsku i stručnu podršku. Ključno je i održavanje sustava jer se upravlja s mnogo poslovnica i otvaraju se nove.« , Helena Šubelj, Voditeljica kadrovske
Među najvećim prednostima je automatizacija prijenosa podataka iz Time&Spacea u SAP, gdje se zatim priprema obračun plaća. Izravna veza također omogućuje jednostavan izračun dodataka na plaću u SAPu kao što je rad nedjeljom ili rad u smjenama. Poboljšalo se i zadovoljstvo zaposlenika koji sada na terminalima imaju informacije o aktualnom saldu, što korelira s manjim brojem pritužbi.
Više o povezanosti SAP-a i Time&Space saznajte na SAP forumu koji će se održati 6. lipnja u Zagrebu. Na forum se možete prijaviti ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu