U organizaciji tvrtke Radilica i Contact Center Akademije, uz podršku tvrtke Sedam IT, 29. rujna 2016. godine održat će se 9. MeetUP susret. Riječ je o strukturiranom poslovnom druženju čiji su sudionici direktori, voditelji, supervizori, te stručnjaci koje zanima usavršavanje znanja iz domene upravljanja kontaktnim centrima.
Deveti MeetUP susret, posljednji u nizu za 2016. godinu donosi temu "Milenijalci – korisnici nove generacije." Tematizirat će se njihova očekivanja i osobine, kako bi se što bolje mogli pripremiti i ispuniti ih, a sve s ciljem pružanja maksimalno izvrsnih usluga u slučaju kada korisnici sami biraju kanal i vrijeme interakcije s kompanijom. Naime, milenijalci mijenjaju cijelo korisničko iskustvo i samim time korisničke usluge i već donose prve promjene u odnosu na korisnike prijašnjih generacija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu