Medijska grupacija Styria i Zagrebački inkubator poduzetništva (ZIP) sklopili su ugovor o strateškoj suradnji kojim Styria postaje glavni partner ZIP-a.
Potporom ZIP-u Styria želi dati doprinos hrvatskoj startup sceni te poticaj inovativnosti i razvoju poduzetništva u društvu. Intenzivnim sudjelovanjem u praćenju projekata ZIP-ova startup programa Styria namjerava pružiti podršku novoj generaciji poduzetnika u ranoj fazi njihova razvoja te putem ZIP-a ulagati u tehnološke startup kompanije u Hrvatskoj. Glavne strateške smjernice i vrijednosti Styrije su inovativnost, poduzetnost i tehnološki razvoj. Upravo zato ova suradnja za Styriju ima velik značaj i potencijal.
Uz pokretanje vlastitog internog inkubatora, Styria je svjesna važnosti suradnje s neovisnim inicijativama te razmjene znanja i iskustava. ZIP je idealan partner za ostvarenje takve suradnje i komunikacije sa startup zajednicom. "Veseli nas što možemo biti podrška mnogim zanimljivim projektima u ZIP-ovu startup programu, a nekima možda i odskočna daska na regionalnim tržištima. S druge strane vjerujemo da će inovativne ideje mladih poduzetnika i nama biti velika inspiracija za daljnji razvoj kompanije", ističe Jasna Zemljić, Styria Corporate Development.
Mihovil Barančić, suosnivač ZIP-a, kaže kako su iznimno optimistični u vezi sa suradnjom između Styrije i ZIP-a. "Vežu nas isti ciljevi u vidu poticanja razvoja inovativnih i kreativnih ideja te vjerujemo da će suradnja rezultirati kvalitetnim i uspješnim projektima", ističe Barančić. ZIP je prvi hrvatski tehnološki inkubator koji je osnovan s ciljem pomaganja mladim poduzetnicima iz regije da pokrenu vlastiti posao. Kroz ZIP trenutačno prolazi sedma generacija, a iza sebe već ima niz uspješno lansiranih startupa koji su privukli milijunske investicije.
Među ostalim, nudi kvalitetan coworking prostor te organizira konferencije i "meetinge" na kojima često gostuju strani mentori iz svjetski poznatih inkubatora. Styria je kao vodeća medijska kuća u Hrvatskoj proteklih godina bila najveći investitor u digitalne medije i projekte. Osim brendova 24sata, Večernji list i Poslovni dnevnik, u svojem portfelju ima i Njuškalo, Mondo, MojKvart, Goal, ZdravaKrava, Ordinacija, Klokanica, Budi.in, Radost, Gastro, Popustovolac i niz drugih digitalnih projekata koji se zasnivaju na vlastitom tehnološkom razvoju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu