Stvorili TutoTod – edukativnu aplikaciju za djecu i roditelje

Autor: Marta Duić , 13. veljača 2015. u 12:11
Antonija Hora, Petra Klasić i Tomislav Jurišić osmislili su alat za zabavne i poučne igre, Foto: Goran Stanzl / Pixsell

Aplikacija TutoTod sadrži i 147 tutoriala za izradu raznih likova i igračaka namijenjenih djeci od 12 mjeseci do 5 godina

Priča je započela kada je Antonija Horak, apsolventica Verna s najboljom prijateljicom otvorila edukativno kreativnu radionicu za djecu Mali kreativci. “Posao se u prvoj godini poslovanja odlično razvio, a mi smo dobile svojevrsnu potvrdu da je ono što radimo stvarno dobro. Nismo željele stati na tome, pa smo odlučile modificirati proizvod i krenuti globalno”, pojasnila je početke Antonija Horak.

Nakon radionice, otišli su korak dalje i osmislili TutoTod (Tutorials for Toddlers). Riječ je o edukativnoj iPad aplikaciji koja roditeljima male djece od godine do pet daje ideje i detaljne korake kako provoditi kvalitetno vrijeme sa svojom djecom kod kuće.

Aplikacija TutoTod sadrži 147 tutoriala za izradu raznih likova i igračaka namijenjenih djeci te dobi. Tutoriali su raspoređeni u tri kategorije, od lakših do težih, a razlikuju se po materijalima koji se koriste. Bitno je naglasiti da nije potrebno ići u nabavku kako bi se počelo s izradom, jer su tutoriali osmišljeni kako bi se iskoristili materijali koje svatko ima kod kuće.

“Još smo na putu prema realizaciji jer aplikacija još nije javno dostupna. Ideja je ono nešto što vaš proizvod čini posebnim, ali tek mali dio cijele poslovne priče”, tvrdi Horak. Osim nje u timu su i Petra Klasić i Tomislav Jurišić, Petrin fokus je na osmišljavanju tutoriala, Tomislav se bavi grafičkim rješenjima i svim tehničkim pitanjima, dok Antonija vodi cijeli projekt.

“U Malim kreativcima smo puno pričali s roditeljima, a, između ostalog, pitali smo ih zašto aktivnosti koje njihova djeca provode kod nas, ne rade s njima kod kuće. Nakon što smo saznali njihove probleme, odlučili smo ih riješiti. Vrlo je bitno razgovarati s pripadnicima ciljne skupine i saznati njihovo mišljenje”, tvrdi Horak. Nakon toga istraživali su konkurenciju i shvatili da zapravo nitko ne rješava te problem s kojima se suočavaju roditelji.

Financiranje je jedini problem

“Kad nam je postala jasna naša prednost u odnosu na konkurenciju, krenuli smo s razradom poslovnog modela i na kraju s razvojem proizvoda. Kad sve to napravimo, tek smo se zagrijali, jer prava utakmica počinje kad izbacimo proizvod na tržište”, ponosno kaže Horak.

Kako tvrdi Horak u izradi projekta najteži je dio oformiti poslovni model, a najviše briga zadaju financije. Nagrada od 20.000 kn koju su osvojili na Zagreb Connectu će im svakako pomoći, ali za realizaciju cijelog projekta potrebno im je 150.000 kuna.

Ulaganje u marketing

“Njome bismo završili aplikaciju do kraja, osnovali tvrtku i uložili u marketing. S obzirom na to da nam je cilj osvojiti globalno tržište, potrebno je pametno uložiti u marketing. Sad smo u fazi planiranja baš tog koraka i mogu vam reći da uopće nije lako u kratkom periodu obavijestiti cijeli svijet da tvoj proizvod postoji, a da na raspolaganju imaš oskudni budžet˝, tvrdi Horak.

TutoTod je jedan od startupa šeste generacije ZIP-a, odnosno prolaze kroz njihov program. Od ZIP-a su na raspolaganju dobili edukacije, mrežu mentora, savjete, PR.. ˝Meni je najbolja stvar kod ZIP-a ta da nabijaju jedan tempo koji si inače ne bi sama zadala, tako da rezultati dolaze brzo, a to je ono što te gura naprijed˝, konstatirala je Horak. 

Komentirajte prvi

New Report

Close