Ena Bogut, Petra Turković i Lucija Turković, studentice zagrebačkog Ekonomskog fakulteta, pobijedile su nedavno u finalu regionalnog studentskog natjecanja L’Oréal Brandstorm 2021, gdje su na temu “Iskustvo kupovine kozmetičkih proizvoda kroz zabavu” predstavile ideju razvoja aplikacije IRIS koja omogućava šminkanje slijepim i slabovidnim osobama.
IRIS olakšava proces šminkanja preko glasovnih komandi, a studentice su osmislile i cijelu kolekciju proizvoda prilagođenu osobama s posebnim potrebama.
“Naš je cilj bio da ovom aplikacijom i posebno razvijenom kolekcijom kozmetičkih proizvoda promijenimo perspektivu iskustva šminkanja. Slabovidne i slijepe osobe ne smiju biti isključene iz beauty svijeta, što smo im kroz ovu aplikaciju pokušale približiti na zabavan način”, rekla je Ena Bogut.
Ova je pobjeda njihovu timu Meeting omogućila plasman na svjetsko finale koje svake godine okuplja oko 50.000 studenata iz 65 zemalja. Finalno natjecanje održat će se online 10. lipnja i na njemu će sudjelovati i finalisti iz Tajlanda, Belgije, Kolumbije, Indije i Skandinavije, dok će hrvatske studentice predstavljati našu regiju.
Natječu se za glavnu nagradu L’Oréal Intrapreneurship Award koja pobjednicima omogućava da u najvećem svjetskom startup kampusu Station F u Parizu razvijaju svoju ideju i projekt, a na raspolaganju će im biti digitalni stručnjaci i vanjski suradnici L’Oréala, uključujući i tim Modifacea, globalnog lidera u AR-u i AI-u u industriji ljepote.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu