Tehnološki šef odjela u britanskoj agenciji za računalnu sigurnost Paul Edmonds, izjavio je kako sigurnosna industrija korisnicima daje pogrešne informacije o pozitivnim učincima učestalih mijenjanja lozinki pod izlikom da takva praksa povećava sigurnost krajnjim potrošačima. U stvarnosti se postiže potpuno suprotan učinak
Pri svakoj mjesečnoj izmjeni lozinki, što se obično savjetuje u industriji, raste i vjerojatnost da će lozinke biti sve nesigurnije.
Kao primjer Edmonds je spomenuo PayPal. Kako je naveo, PayPal godinama nije tražio od svojih korisnika da mijenjaju lozinku jer da je to toliko kritično za cyber sigurnost, PayPal bi do sada izgubio mnogo novca i redovito tražio izmjenu lozinki od korisnika.
Dio stručnjaka poput Edmondsa smatra kako korisnici učestalijim izmjenama lozinki zapravo nesvjesno biraju sve slabije i slabije – odnosno predvidljivije za napadače, piše DailyMail.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu