Što trebate znati o Google oglašavanju

Autor: Marta Duić , 13. svibanj 2014. u 12:03
Thinkstock

Google oglašavanje je iznimno učinkovito oglašavanje putem Google AdWords programa gdje se plaća samo za konkretni klik kroz oglas.

Google oglašavanje je iznimno učinkovito oglašavanje putem Google AdWords programa gdje se plaća samo za konkretni klik kroz oglas – Pay per click (PPC – plaćanje po kliku). Oglas vam se nalazi na desnoj strani google tražilice gdje piše "Sponzorirani linkovi" i zagarantiran vam je oglas na 1. stranici Google rezultata pretraživanja.

Google oglasi teže tome da budu sigurni, nenametljivi i ako je moguće relevantniji. Primjerice na Googleu nećete vidjeti skočne oglase. Mnogi pokušavaju plasirati krivotvorenu robu i zloupotrijebiti vaše osobne podatke. Iz tih razloga računi stotina tisuća izdavača i oglašavača koji krše Google pravila se ukidaju na dnevnoj bazi.

Prednosti Google oglašavanja

Google oglasi su idealni za sve web stranice koje su nove i koje se prvi puta prijavljuju na tražilice. Također pomažu u situaciji kada vam pozicija na tražilici nije najbolja i kada su vaši konkurenti ispred vas i ako želite posjetu odmah.

Glavna prednost je prikazivanje oglasa na prvoj stranici pretraživanja u rubrici gdje piše "Sponzorirani linkovi". Još jedna od prednosti je što oglas možete podesiti na ciljanu publiku i što sami ograničavate svoj budžet, trošite onoliko koliko vi želite. Naplata slijedi samo onda kada netko klikne na vaš oglas tako da je još jedna od osnovnih prednosti Google oglasa ciljano oglašavanje.

Zašto baš ti oglasi?

Za određivanje oglasa koji će vam se prikazati donose se mnoge odluke. Ponekad vam se oglasi prikazuju na temelju lokacije. Vaša IP adresa obično je dobar pokazatelj vaše približne lokacije. Tako na početnoj stranici YouTube.com možete vidjeti oglas za film koji će se uskoro prikazivati u vašoj zemlji. Ponekad vam se oglasi prikazuju na temelju konteksta stranice koju ste posjetili.

Upotreba kolačića u oglašavanju

Kolačići oglašavanje čine učinkovitijim, a to omogućuje besplatnu upotrebu tisuća web-lokacija. Bez kolačića oglašavači teže dosežu svoju publiku, a teže im je i doznati koliko je oglasa prikazano i koliko su klikova primili. Mnoge web-lokacije poput web-lokacija s vijestima i blogovi, ulaze u partnerstvo s Googleom kako bi prikazivale oglase svojim posjetiteljima.

Kako bi pomogli svojim partnerima pri upravljanju oglašavanjem i web-lokacijama, Google nudi mnoge proizvode, uključujući AdSense, AdWords, Google Analytics i niz usluga pod robnom markom DoubleClick. Kada posjetite stranicu koja se koristi jednim od tih proizvoda, bilo na jednoj od Googleovih web-lokacija ili na web-lokacijama naših partnera, na vaš se preglednik mogu poslati razni kolačići.

Google oglašavanja u ponudi Hrvatskog Telekoma

Hrvatski Telekom je Google AdWords Premier partner s iskusnim web marketing timom koji će voditi proces vašeg oglašavanja od početka do kraja. Ako odaberete njihovu uslugu dobivate najbolju moguću vidljivost prilikom pretrage ključnih riječi na Google tražilici, bez imalo briga.

Odabirom Google oglasa u ponudi HT-a sebi omogućavate izravan uvid u rezultate oglašavanja, cjelovitu uslugu jer se vaš oglas prezentira na najefikasniji način te analizu uspješnost oglasa i predlaganje mjere za poboljšanje .Uz to imajte na umu činjenicu koju svi znamo, Google je najčešće korišten internetski pretraživač i da tim odabirom osiguravate sebi da budete među rezultatima za određene usluge ili proizvode.  

Trošak Google oglašavanja možete prilagoditi svojim mogućnostima i potrebama, a početne u cijene AdWords paketa kreću se od 329 kn mjesečno.

Oglašavanje na pretraživačkoj mreži

Google je najčešće korišten internet pretraživa kojeg većina korisnika koristi na dnevnoj bazi. Kad se traže usluge koje vi nudite na svojem području, Google oglasom osiguravate da upravo vas vide među rezultatima.

Oglašavanje na prikazivačkoj mreži

Sigurno ste barem jednom na vašoj omiljenoj web stranici s vijestima ili na svojem Gmail računu vidjeli Google oglas. Te web stranice su dio Google prikazivačke mreže. Prikazivačka mreža je skupina partnerskih web stranica i određenih Googleovih web lokacija na kojima se prikazuju Google oglasi. Ona obuhvaća i mobilne web-lokacije i aplikacije.

Ovom vrstom oglašavanja možete privući široki raspon korisnika s različitim interesima. Odaberite gdje će se oglasi prikazati, a kako bi zainteresirali korisnike poslužite se zanimljivim formatima oglasa – tekstualnim ili slikovnim bannerima.

Zadovoljni korisnici

˝Otkad koristim uslugu Google AdWords putem Hrvatskog Telekoma doživio sam poslovni procvat o kakvom sam prije mogao samo sanjati. Gosti sada stižu iz cijele Hrvatske, a ponuda obiteljskog izletišta i restorana u svakom je trenutku dostupna upravo onoj populaciji koja pokazuje zanimanje za ovu vrstu usluge. Za mene više nema zime – turistička sezona traje tijekom cijele godine. ˝- ponosno tvrdi Marijan Martinjaš (56), vlasnik obiteljskog izletišta i restorana „Međimurski dvori“.

Komentirajte prvi

New Report

Close