Piše: kakonaweb.tportal.hr
Ključne zaključke mjeseca svibnja iz tema internet marketinga za male i srednje poduzetnike sažimamo u nekoliko odabranih savjeta.
Izrada i optimizacija web stranica
Ključni elementi u izradi web stranice
Naučili smo da su ključni elementi uspješne web stranice: osnovne informacije, jasno prezentirane proizvode, te jednostavnu navigaciju i blog.
“Mislim da su ova četiri elementa ključna u današnje vrijeme jer nisu pretjerano teška za implementaciju s obzirom koliku korist donose poduzetnicima.” – Marko Sršan
Kako optimizirati web stranicu za tražilice saznali smo kroz praktičan i kratak SEO vodič
SEO je kratica za pojam “Search Engine Optimization”, što u prijevodu znači optimizacija (web stranice) za tražilice.
“Ako već nije, optimizacija vaše web stranice za tražilice -SEO odnosno “search engine optimization”, trebala bi biti jednako važan faktor kod njegovog osmišljavanja kao tehničke postavke, dizajn, funkcionalnosti, sadržaj… Optimizacija za tražilice vam rezultate neće donijeti preko noći, to je dugoročna aktivnost, ali u SEO se isplati uložiti jer, jednom dobro napravljen SEO još će vam godinama donositi rezultate.” – Antonija Bilić Arar
Društvene mreže
Nakon što smo vas prošli mjesec upoznali Čemu služe društvene mreže i Koja je namijenjena za koji tip promocije, bilo je vrijeme da krenemo dalje.
Kako započeti s Facebook marketingom malog poduzeća?
“Facebook marketing može postati vrlo moćan alat malog poslovnog subjekta no samo ako se njegovom planiranju pristupi s pažnjom.” – Marina Jurak
Otkud krenuti s praćenjem uspjeha vaše Facebook stranice?
Otkrijte uz članak 6 početnih koraka upoznavanja Facebook statistika!
“Obratite pozornost o statistici svojih postova. Koristite te informacije da otkrijete ono što vaši fanovi najviše vole, tako da možete učiniti još i više!” – Jelena Anić
O tekstovima za web stranicu i komunikaciju s online korisnicima
Dosad ste uz naš blog imali priliku naučiti pisati za web, iskoristiti jednostavne taktike online odnosa s javnošću na webu da dođete do svojih ciljanih skupina, te započeti komunikaciju s kupcima i potencijalnim klijentima.
“Ma kakav god upit bio i da ga se po stoti put ponavlja, zaslužuje vaš odgovor. Vrijedi posvetiti pažnju svakom pojedinom kupcu. Uvijek komunicirajte i budite proaktivni. Nikad ne čekajte da vas otkriju. Budite na webu. Budite dostupni svojoj ciljanoj publici i ona će vas pronaći.” – Zlata Rodin
Primjeri iz prakse
Ključni kanali internet marketinga koje koristi jedna obiteljska agencija za nekretnine
“Klijenti moraju moći lako razlučiti gdje kliknuti za najam, prodaju, kupovinu stana, kuće i slično. Funkcionalna tražilica je iznimno važna kako bi odabir po određenim parametrima dao ono što klijent traži.”- Zagreb West nekretnine
Kako zaraditi od surfanja internetom?
Nijedan posao ne nastaje preko noći, međutim uz dobar plan, ciljano surfanje i pametno korištenje navedenih medija, svaki se hobi može pretvoriti u posao. – Maja Mačković
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu