Image Haddad, hrvatski pret-a-porter brand prisutan i u Makedoniji, Sloveniji i BiH, predstavio je 'Interaktivni izlog', projekt koji će unaprijediti kupovinu jer pomoću moderne tehnologije staklenu površinu izloga pretvara u ekran osjetljiv na dodir.
Tako putem touchscreen aplikacije korisnici mogu jednostavno razgledavati cjelokupnu Image Haddad kolekciju. Odabirom određenog modela pojavljuju se sve relevantne informacije, nudi se mogućnost ocjenjivanja artikala, a svoje omiljene komade moguće je podijeliti s prijateljima na Facebooku. Za svaki artikl softver korisniku predlaže modele s kojima se on može kombinirati. U izradi je i funkcija 'stilist' koja kupcu omogućava kombiniranje artikala na virtualnoj lutki, a modne kombinacije može podijeliti s drugima.
Aplikacija je izrađena u suradnji s hrvatskom tvrtkom Myrio Solution. Prvi Interaktivni izlog nalazi se u Image Haddad dućanu u Arena Centru Zagreb, a ako se reakcije kupaca pokažu pozitivnima, pilot projekt zaživjet će i u ostalim prodavaonicama.Riječ je o posebnoj foliji koja se lijepi s unutarnje strane izloga na staklo, i time pretvara vanjsku stranu izloga u ekran osjetljiv na dodir. Projektor povezan na računalo prikazuje sliku na foliju. Aplikacija je vrlo jednostavna za korištenje, i funkcionira isto kao aplikacije za smartphone.
"Pristupila nam je tvrtka koja je razvila software, zvan MYRIO, i skupa smo došli na zamisao da bi aplikacija bila najatraktivnija ako bi se nalazila na samom staklu izloga. Napravili smo istraživanje i pronašli proizvođača u Engleskoj koji radi folije upravo za tu svrhu. Projekt je još u fazi uhodavanja, a na softwareu se još uvijek rade dorade i usavršavanje kako bi bio atraktivniji i jednostavniji za upotrebu", rekao nam je pomoćnik glavnog menadžera Marko Haddad. "Rano je još pričati o utjecaju tog projekta na naše poslovanje, jer je prvi u Hrvatskoj, ali radimo na približavanju kupcima tim novim načinom prodaje. Ima onih koji su još uvijek sramežljivi oko korištenja aplikacije, a drugi znatiželjno počnu tipkati po staklu čim primjete da se radi o nečemu interaktivnom. Ovo je još uvijek vrlo nova tehnologija, pa će proći još neko vrijeme dok se većina kupaca navikne na ovakvu vrstu promocije", rekao nam je Haddad.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu