Spojili se GRC Grupa i Gastrobit

Autor: Bernard Ivezić , 11. prosinac 2015. u 08:00
Tomislav Copić, direktor tvrtke Gastrobit/Tomislav Miletić/PIXSELL

Dvije kompanije spajanje rade kako bi optimizirali proizvodnju softvera i mogli ući na nova tržišta u inozemstvu.

Dva najveća hrvatska proizvođača softvera za ugostiteljstvo Gastrobit, otprije poznat kao Tomislav, i GRC Grupa spojili su se u jednu kompaniju.

Novi igrač s 25 zaposlenih, prometom od 14,7 milijuna kuna i neto dobiti većom od pola milijuna kuna, postat će najveći domaći proizvođač softvera za ugostiteljstvo, ali svojom će ponudom biti značajno prisutan i u maloprodaji, veleprodaji i računovodstvu. Na popisu korisnika ima neke od najpoznatijih restorana, kafića i drugih ugostiteljskih objekata u Hrvatskoj, ali i niz trgovaca. Od ulaska u EU i projekta fiskalizacije na hrvatskom tržištu plaćanja sve je više inovacija.

Tako su ulazak najavili veliki igrači poput PayPala, postojeći poput Mastercarda i Vise najavljuju nove modele naplate, zatim to su već počeli raditi domaći startupi poput myPOS-a i AgentCASH-a, a u taj se biznis sve više šire i Hrvatski telekom i Vipnet. Goran Radošić, direktor GRC grupe, koja je lani imala promet od 8,8 mil. kuna i neto dobit od 393.400. kuna, za konkurenciju ne brine. Izravnih konkurenata, ističe, nemaju, a spajanje rade kako bi optimizirali proizvodnju softvera i mogli ući i na tržišta u inozemstvu.

 

15milijuna

kuna promet je objedinjenih kompanija

Put do ušteda
"Spajanjem ćemo uštedjeti na resursima i proširiti lepezu programa i usluga koje nudimo te ćemo se moću usmjeriti u nove projekte za koje do sada nismo imali vremena i mogućnosti", kaže Radošić. Dodaje da ne planiraju otpuštati već će sinergiju iskoristiti za rast i izvoz. Radošić pojašnjava da je GRC do sad polovicu prihoda imao od softvera za ugostiteljstvo, a drugu od softvera za trgovinu i računovodstvo. GRC ima poslovna rješenja Thor i Thorfin koja zajedno čine ERP sustav za male tvrtke. Usto, imaju specijalizirani softver za hotelskom poslovanje H-Thor.

"Želja nam je integrirati naša rješenja sa Smart rješenjima, koje je razvio Gastrobit, i u svakoj takvoj integraciji vidimo potencijal za rast i unapređenje", kaže Radošić. Tomislav Copić, direktor tvrtke Gastrobit, koja je lani imala promet od 5,9 milijuna kuna i neto dobit od 263.000 kuna, kaže da žele iskoristiti činjenicu da su bili usko specijalizirani za HoReCa tržište:

Kompletno rješenje
"U protekle 22 godine postali smo vodeća hrvatska tvrtka za izradu i održavanje aplikacija za HoReCa tržište, posebno u segmentu robnog poslovanja ugostitelja, a s GRC grupom, koja je bila snažnije zastupljena u trgovini i financijama uvijek smo imali dobre i zdrave odnose pa smo odlučili jedan i jedan pretvoriti u tri, odnosno napraviti sinergiju." Dodaje da će spajanjem moći ponuditi korisnicima kompletno rješenje. Primjerice, ugostitelji će kroz moći upravljati i pregledavati izvještaje sustava kontrole točenja, digitalne jelovnike i sustave za reprodukciju glazbe u objektima. Usto će, zahvaljujući partnerstvo u Ad-vanced HoReCa programu, korisnici moći ostvariti uštedu u nabavi, a zahvaljujući velikoj bazi korisnika i olakšati poslovanje kroz elektroničko upravljanje dokumentima. 

Komentirajte prvi

New Report

Close