Tvrtka Elektronički računi, koja na tržištu nastupa pod imenom servis mojeRačun, našla se na 35. mjestu najuspješnijih domaćih ICT tvrtki u Hrvatskoj, pokazalo je to istraživanje koje je proveo portal ICT business.
Spomenuto istraživanje provedeno je temeljem podataka o neto dobiti za 2020. godinu gdje su, očekivano, najbolje rezultate ostvarili telekomi, a našavši se u društvu najuspješnijih ICT kompanija, servis mojeRačun još je jednom dokazao svoj primat među informacijskim posrednicima u Hrvatskoj.
„Uspješan poslovni rezultat u 2020. godini posljedica je kontinuiranog razvoja novih usluga, primarno komplementarnih uz eRačun, i sve većeg interesa tržišta za digitalizacijom. Digitalna transformacija nikako ne završava samo razmjenom eRačuna, već i elektroničkom obradom, knjiženjem, plaćanjem i elektroničkim arhivom, što smo mi prepoznali još 2014. i kroz godine razvili usluge mojDMS i mojeArhiv koje omogućuju potpuno bespapirni ured, odnosno eUred“ ističe Marko Emer, predsjednik Uprave servisa mojeRačun.
Uvođenjem eRačuna, korisnici su pokrenuli transformacijski proces koji im je stvorio preduvjete za sljedeći i tu su našli podršku servisa kroz usluge koje su odmah dostupne, cjenovno pristupačne i, ono najvažnije, ne zahtijevaju ulaganje u vlastite informacijske sustave.
Povezivanje svih radnih procesa
Tijekom 2020. godine poslovna rješenja servisa mojeRačun omogućila su dislocirani rad za nekoliko desetaka tisuća tvrtki u Hrvatskoj, među kojima je znatno porasla i upotreba drugih elektroničkih knjigovodstvenih isprava te digitalnih dokumenata. Primjerice, eOdobrenja su mnogima skratila radne procese s 20 i više dana na nekoliko minuta i omogućila pravnu sigurnost preporučene pošiljke.
„Sigurnost i dostupnost relevantnih poslovnih informacija temeljne su značajke i usluge mojBI, koja je unijela novitet u dosadašnji način rada hrvatskih kompanija. Informacije o blokadi kupaca, čak i kada već pošalju eRačun, naši korisnici automatski zaprimaju u trenutku nastanka blokade. Osim toga, na klik su im dostupne ažurne i pravovremene informacije o više od 60 poslovnih i financijskih pokazatelja za preko 300.000 poslovnih subjekata u Hrvatskoj. Takva rješenja pokazala su se neizostavnim „alatom“ za očuvanje likvidnosti domaćih tvrtki“, pojašnjava Emer.
Daljnja ulaganja u automatizaciju procesa
Nastavno na dosadašnju praksu, servis mojeRačun i u 2021. aktivno nastavlja razvijati nove, svima dostupne usluge. Do kraja godine predstavit će uslugu PIS – iniciranje plaćanja direktno iz računovodstvenog softvera i AIS – uslugu informiranja o promjenama na računu koje će se automatski učitavati u trenutnom vremenu u računovodstveni softvere. Korisnici više neće učitavati izvode za prethodni radni dan, već će se promjene po poslovnim računima bilježiti u svakom trenutku unutar poslovnog dana. Time će, uz aktivnu primjenu i ranije navedenih rješenja, omogućiti svojim korisnicima automatizaciju poslovnih procesa i potpunu digitalizaciju poslovanja.