Odlučili ste se snimiti video? Obvezno pročitajte sljedeće savjete!
Video je oduvijek bio efikasan alat marketinga, a dolaskom interneta, pametnih telefona i razvojem društvenih mreža dosegnuo je vrhunac.
Publika je konstantno bombardirana tekstualnim sadržajem, stoga kreativan i relevantan video može osigurati dinamiku i vidljivost poduzeću.
Snimanje video zapisa i njihovo objavljivanje postalo je jednostavnije no ikad.
Tome u prilog ide i činjenica da je YouTube, s više od milijardu jedinstvenih korisnika mjesečno, druga najpopularnija tražilica na svijetu, odmah poslije Googlea, stoga ne iznenađuje trend da sve više tvrtki uključuje video u promocijski miks.
Odvažili ste se snimiti video za svoje poduzeće?
Nakon kratkog uvida u online tržište video oglašavanja i njegove mogućnosti i razloge korištenja video oglasa kao oglašivačkog medija na internetu, obavezno pročitajte sljedeće savjete!
1. Definirajte ciljanu publiku, jasne i mjerljive ciljeve videa, koji moraju biti usklađeni sa strategijom i ciljevima marketinga tvrtke. Situaciju sagledajte iz perspektive publike i odgovorite na njihova pitanja te komuniciranjem jedinstvenih prednosti vašeg proizvoda pozicionirajte vašu tvrtku kao očito i jedinstveno rješenje za njihov problem. Stvorite sliku da im je vaš proizvod potreban jer će unaprijediti kvalitetu života ili riješiti problem. Pogledajte uspješan primjer.
2. Video je najbolji medij za demonstriranje karakteristika proizvoda/usluge jer ih je zbog mogućnosti korištenja pokreta lako prikazati u stvarnim uvjetima.
Pokažite na koji način proizvod rješava problem s kojim se kupac suočava. Istaknite najvažnije prednosti koje predstavljaju vrijednost za kupca. Tako on bolje razumije proizvod i veća je vjerojatnost da će ga kupiti. Isto tako proizvod možete usporediti s nekim drugim proizvodom, možete pokazati prednosti korištenja proizvoda, posljedice nekorištenja ili ispričati priču o korisniku kojem je proizvod unaprijedio život.
3. Video treba biti kratak.
Prema istraživanju tvrtke Visible Measures: 20% gledatelja odustat će od gledanja videa u prvih deset sekundi, oko 1/3 njih do tridesete sekunde, 45% do prve minute i gotovo 60% do druge minute.
Prema istraživanju Jun Group, video zapisi koji traju 15 sekundi ili kraće dijele se 37% više od onih koji traju između 30 sekundi i jedne minute.
Iz tih istraživanja možemo zaključiti da je pozornost publike kratka te da u prvih 10 sekundi morate zadobiti pozornost gledatelja. Predlažem da vaš video ne traje duže od jedne i pol minute osim ako ne pokrivate jako kompleksnu temu.
Ostale savjete pročitajte na blogu Kako na web.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu