SAP u Londonu otvorio prvi salon za prodaju softvera

Autor: Bernard Ivezić , 16. rujan 2014. u 14:03
U hologramskoj sobi Hana se pretvara u heroinu koja pomaže detektivu u otkrivanju lopova i potencijalnih meta

Let u orbiti Zemlje, vožnja u Formuli 1 i upravljanje hologramskom sobom novi prodajni aduti SAP-a.

Znanstvena fantastika, čini se, danas najbolje prodaje softver. I dok IBM svoj protežira kroz promociju Watsona, IT sustava koji se u slobodno vrijeme natječe na kvizovima znanja poput Izazova a onda u radno vrijeme obavlja različite proračune za bankare, marketingaše i liječnike, s druge strane najveća europska softverska kompanija, njemački SAP, svoj softver počela je promovirati kroz Hanu (High-Performance Analytic Appliance).

Tehnički, Hana je o novi sustav koji kombinira brzu analitiku i predikatbilnu logiku ili jednostavnije, vrlo snažno računalo s vrlo naprednim softverom temeljenim na umjetnoj inteligenciji specijalizirano za brzu analizu i donošenje zaključaka. SAP ga nudi trgovcima, bankarima, naftašima pa čak i policiji. Francuz Nicolas Coisne,  SAP-ov direktor poslovnog razvoja za EMEA-u u području maloprodaje i veleprodaje mogućnosti Hane predstavio nam je prošli tjedan u Londonu u prvom SAP Experience Centru. Kao što auto-kuće prodaju automobile u salonima tako i SAP sada svoj softver prodaje u posebnom salonu koji kombinira iskustvo igre i zabave sa stvarnom poslovnom primjenom.

 

Coisne

Softver danas treba prodavati kroz primjere i inspiraciju

U jednoj prostoriji SAP Experience Centra nalazi se bolid Formule 1 sa dvjestotinjak senzora preko kojih Hana asistira vozaču-kupcu dok vozi ovaj ultra-uvjerljivi simulator jednako kao što asistira i pravim vozačima Formule 1. U drugoj prostoriji Hana se pretvara u virtualnu heroinu koja u hologramskoj sobi pomaže detektivu otkriti lopove. U trećoj prostoriji Hana simulira putovanje u Zemljinoj orbiti i omogučuje vam da jednijm prstom vrtite zemaljsku kuglu i istražujete gdje se sve Hana već koristi u praksi od SAD-a preko Indije do Europe. Za Hrvatsku nije bilo primjera. Pojašnjavaju stoga što je sve bilo prilagođeno za prezentaciju rješenja u području trgovine. Inače, SAP u Hrvatskoj koriste i kompanije izvan trgovačke branše, a strogo za trgovinu koriste ga Tisak, Ina i Metro. Uz to, tvrtke poput Kauflanda, Baumaxa i Bauhausa koriste SAP kao back office. Nicolas Coisne, kaže da je smisao SAP Expirience Centra ponuditi klijentima primjere i inspiraciju.

"Tehnologija koju danas možemo ponuditi je toliko napredna, odnosno tehnička i poslovna strana priče su toliko odvojene da umjesto tumačenja što i kako upotrijebiti da bi pobijedili konkurenciju, najbolje što im možemo ponuditi jest stvaran primjer i inspiracija", kaže Coisne. Trgovci u Londonu, Parizu, Istanbulu i Zagrebu, nastavlja, imaju danas identične probleme. S druge strane, imaju isti potencijal koji koristi njihova internetska konkurencija poput Googlea, Applea, Amazona i eBaya ali ne i oni.

"Veliki trgovački lanci imaju podatke o svojim kupcima, ali ih ne obrađuju u realnom vremenu", kaže Coisne. S druge strane, internetska konkurencija ima i podatke o lageru u realnom vremenu dok to trgovački lanci nemaju. Coisne kaže da nema smisla s Amazonom se natjecati cijenom. "Važno je o trgovini razmišljati na nov način i ponuditi ono što traže današnji kupci. Treba uzeti u obzir da ima kupaca koji nikad neće kupovati online kao i onih koji će u pravilu uvijek činiti upravo to. Vjerojatno će većina kombinirati, a Hana omogućuje da oboružani podacima u realnom vremenu možete praktično stvarati nove poslovne inovacije", zaključuje Coisne.

Ilustracija posla kroz igru

Menadžer kao vozač bolida

Nicolas Coisne pojašnjava da Hana u Formuli 1 mjeri i obrađuje velike količine podataka s terena u realnom vremenu i asistira u upravljanju bolidom. "Sve su to procesi s kojima se suočava svaki trgovački lanac kojeg zanima stanje lagera na policama i u skladištima u realnom vremenu", kaže Coisne. Za primjer hologramske detektivske pomoćnice navodi da ona u trgovini može pomoći u otkrivanju kupaca. "To je za trgovce pitanje svih pitanja, a Hana može analizom velikih količina podataka i predviđanjima pomoći trgovcima da otkriju u kojim trgovinama mogu očekivati koji tip kupaca i kada", kaže Coisne. Navodi da se to u hologramskoj sobi može isprobati kroz igru detektiva, a to može primjeniti i policija.

Komentirajte prvi

New Report

Close