Rothschild promovira zagrebački Monolith

Autor: Bernard Ivezić , 01. studeni 2012. u 22:00
Oliver Rothschild, korporativni strateg

Najbolji europski startup prema Microsoftu širi se u V. Britaniju.

Zagrebački startup Monolith, koji je Microsoft u rujnu izabrao za najbolji europski startup, planira se širiti na britansko tržište te je kao prvi korak potpisao ugovor s bivšim Unicefovim predsjednikom za Veliku Britaniju Oliverom Rothschildom.

Britanski korporacijski strateg postao je predsjednik savjetodavnog odbora Monolith Groupa. "Monolith kao oglašivačka tehnologija ima velik potencijal i smatram da se može vrlo široko primijeniti u marketinškoj industriji pa sam ga zato odlučio podržati financijski i savjetodavno te iskoristiti poslovne kontakte koje imam po svijetu za promociju Monolitha", kaže Rothschild. Monolith je sustav koji klasične oglasne panoe i billboarde pretvara u interaktivne ploče te oglašivačima u realnom vremenu daje uvid u primjećenost njihovih oglasa.

Tehnološki je razvijen na Microsoft Kinect tehnologiji koja prati pokrete prolaznika. Tim Monolitha čine Martin Birač, Jan Jilek i Tomislav Fistrić, koji su prethodno napravili oglašivačku mrežu XClaim. Estonski poslovni akcelerator Wise Guys je u svibnju uložio u Monolith 15.000 eura.

Komentirajte prvi

New Report

Close