U jučerašnjoj se kolumni u The Sunday Timesu Jeremy Clarkson osvrnuo na nesreću svojeg kolege Richarda Hammonda koju je doživio za volanom Concepta_One našeg Mate Rimca, ali i na Rimčev automobil:
Kako piše Večernji list, napisao je kako u svijetu ima tek nekoliko iznimno bogatih ljudi koji će uvjeravati kako Tesla radi nevjerojatan posao sa svojim električnim automobilom, još manje onih koji će nam govoriti kako su to auti sjajni za grad. No, većina će, piše, teško povezati struju s automobilom. Prije s tosterom ili mašinom za pranje rublja.
– Rimac bi to morao promijeniti. Vozio sam ga tek neko kratko vrijeme i naprosto nisam mogao vjerovati koliko ubrzava. Ovdje ne govorimo o autu koji je brz kao Lamborghini Aventador. Ovo je daleko brži. Brže je od bilo čega što sam vozio i to za jako, jako puno, nastavlja pa opisuje osobine koje su nama ovdje otprije znane – četiri elektromotora, 1200 KS, ubrzanje do 100 km/h koje vas u međuvremenu baci do 180 km/h trenutne brzine i još mu ostaje do maksimuma.
– Pomislili biste da s takvom snagom njegove baterije ne bi izdržale više od tri i pol sekunde. No, Hammond je dokazao tog kobnog dana u Švicarskoj kako to nije tako. Iako se vozite kao luđak, dosegnete skoro 200 km između punjenja. Nikada nisam bio fan električnog automobila. Uspoređivati ih s normalnim automobilima uvijek je za mene bilo kao usporedba hrane iz mikrovalne s najboljim restoranom i pekom. No, Rimac je promijenio to moje mišljenje. Auto je, nema druge riječi, briljantan. Hammond ga je obožavao.
Još i više sada kada zna da ga možete survati nizbrdo sa 180 km/h i izaći prije nego se pretvori u vatreni pakao uzrokovan nekom strujom. Sasvim sigurno ćete još čuti u njemu kad ga Hammond predstavi u sljedećem serijalu The Grand Toura. Osim ako James May i ja ne ubijemo Hammonda prije toga, piše Clarkson.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.da ovo ima mercedes, zarada bi bila deseci mlrd eur-a.
ovako ce rimac morati biti zrtvovan da ostali veliki brendovi mogu i dalje to biti.
daj boze da sam u krivu.
Uključite se u raspravu