Zagrebačka tvrtka cilja na svjetska tržišta: ‘Kombinacijom našeg i Microsoftovog sustava imali bismo daleko najbolju uslugu digitalizacije poslovanja na razini EU-a pa i šire’

Autor: Josipa Ban , 17. lipanj 2024. u 11:46
Tvrtka APPCRO, direktora i osnivača Mire Višića, danas cilja na osvajanje svjetskog tržišta/G. Stanzl/PIXSELL

Platforma tvrtke APPCRO omogućuje digitalizaciju više od 50 poslovnih procesa.

Kada je zagrebačka IT kompanija APPCRO krenula u razvoj vlastitog proizvoda – softvera za upravljanje poslovanjem APPCRO BMS (Business Management softver) – ideja je bila da ovaj inovativan proizvod ima 10-ak podsustava.

Danas platforma koja omogućuje brzu, jednostavnu i učinkovitu digitalizaciju poslovanja broji više od 20 podsustava te više od 250 modula, a među značajnijim sustavima su CRM, DMS, HRM, ECM, BPM, Projekti, Ugovaranje, Kolaboracija, Nabava, Računi, Portali, Skladište, Servis Desk. Platforma ne samo da unaprjeđuje poslovne procese organizacija koje je koriste, donoseći pritom značajne uštede, već tvrtki APPCRO daje globalnu konkurentnost.

Ništa bez žrtve
Odluka da nakon što su se bavili razvojem softvera po mjeri za brojne klijente krenu u razvoj vlastitog proizvoda, bila je rezultat potrebe koju su uočili na tržištu, objašnjava Miro Višić, osnivač i direktor tvrtke APPCRO. Za digitalizaciju poslovnih procesa, što je danas apsolutna nužnost, kompanije su, naime, morale koristiti desetak različitih softvera.

Višić: Kombinacijom našeg i sustava Microsofta, imali bismo daleko najbolju uslugu digitalizacije poslovanja na razini EU-a pa i šire.

No to se promijenilo 2017. kada je domaća kompanija APPCRO, nakon osam godina razvoja, na tržište stavila platformu APPCRO BMS koja omogućuje digitalizaciju više od 50 poslovnih procesa. Ona se, osim toga, brzo implementira u poslovanje, jednostavno prilagođava postojećem sustavu te je modularna, kaže Višić.

No osim što donosi brojne prednosti onima koji je koriste, platforma bi i kompaniji APPCRO trebala osigurati važnu konkurentsku prednost te osvajanje svjetskog tržišta. Odluka da krenu u razvoj vlastitog proizvoda pokazuje se itekako pametnom.

“Vrlo brzo smo shvatili da razvoj softvera bez vlastitog proizvoda dugoročno nije dobro rješenje jer su oscilacije na tržištu kod pružatelja IT usluga mnogo značajnije te mogu negativnije utjecati na poslovanje tvrtke nego kada imate redoviti prihod kroz vlastiti softver”, ističe direktor APPCRO-a.

Ipak, nije to bio jednostavan put. “Razvoj vlastitog proizvoda je mukotrpan posao i nosi brojne izazove. Jedan od njih je i onaj financijski jer stvaranje produkta zahtjeva kontinuirana ulaganja dok istovremeno kompanija nema toliko vremena baviti se komercijalnim poslovima”, kaže.

No bez ove žrtve nema globalne konkurentnosti niti rasta produktivnosti. Tvrtka APPCRO danas cilja na osvajanje svjetskog tržišta, i to putem partnerske mreže te ponude svog softvera On-premise te Cloud Saas modela. Nedavno su realizirali posljednje aktivnosti koje bi to trebale omogućiti.

Početna ideja bila je da softver za upravljanje poslovanjem APPCRO BMS (Business Management softver) ima 10-ak podsustava. Ima ih više od 20/PD

Nakon što su lani lansirali Cloud Saas model mjesečne pretplate, po pristupačnim cijenama, krenuli su i u širenje serverske infrastrukture kroz globalne podatkovne centre. Osim onoga u Zagrebu koji će pokrivati tržište Europe, APPCRO je zakupio infrastrukturu u podatkovnom centru u New Yorku za potrebe tržišta Sjeverne Amerike, gdje imaju i otvorenu tvrtku.

Nedavno su, kaže Višić, zakupili i infrastrukturu u podatkovnom centru u Londonu, od kuda će pokrivati sva ostala tržišta i gdje također imaju vlastitu kompaniju. U planu je i širenje na tržišta Afrike, Azije, Australije, Bliskog Istoka te Južne Amerike.

Širenje serverske infrastrukture kroz podatkovne centra iznimno je važno APPCRO-u iz više razloga. “Kupcima je često važno da podaci budu na prostoru njihove zemlje ili regije, ali i zbog brzine rada sustava te zakonodavnog okvira”, navodi direktor kompanije čija je platforma dostupna na 16 jezika te koja je 2017. proglašena najboljim europskim softverom od strane EuroCloud.org-a.

Također, trenutačno imaju 30-ak partnera, kako iz Hrvatske tako i s tržišta SAD-a, Australije, UK-a, EU, te su u procesu širenja partnerske mreže u Aziji, Africi i na Bliskom istoku, tržištima na kojima uočavaju veliki potencijal.

20

i više podsustava broji platforma APPCRO BMS

Godišnji rast 20%
Direktor APPCRO-a pritom najavljuje da je plan platformu otvoriti i razvojnim partnerima. “To znači da će naši partneri moći samostalno razvijati svoje dodatne module i aplikacije što će omogućiti širenje aplikativnog ekosustava. Mi ćemo IT partnerima osigurati svu infrastrukturu, web servise te vidljivost i prodaju putem našeg aplikativnog webshop portala, što će značajno pojačati međunarodni interes za suradnju od strane IT tvrtki i krajnjih kupaca. Time ćemo napraviti ključan iskorak prema vodećim globalnim IT tvrtkama”, kaže Višić.

Takva suradnja, smatra, najbolji je put za stvaranje svjetski prepoznatljivog softvera, ali i privlačenje investitora. APPCRO se, naime, priprema za prikupljanje svježeg kapitala od investitora koji bi im omogućio jači rast i ekspanziju na strana tržišta, kaže Višić.

S druge strane, razmišljaju i o proširenju suradnje s Microsoftom, dugogodišnjim partnerom, kojom bi Microsoft Business Central platformu usko integrirali sa svojom APPCRO BMS platformom.

“Kombinacijom dva sustava, našeg i onog Microsofta, imali bismo daleko najbolju uslugu digitalizacije poslovanja na razini EU-a pa i šire”, ističe Višić.

No, zagrebačka tvrtka APPCRO ne promišlja samo kako osvojiti nova tržišta. Ona intenzivno i kontinuirano radi na nadogradnji platforma koju danas koristi 30-ak većih organizacija i niz manjih, te je u samo godinu dana dobila niz novih podsutava.

Usto, softver će uskoro biti nadograđen tehnologijom umjetne inteligencije, putem modula AI savjetnika uz integraciju s ChatGPT-om, tehnologijom blockchaina za napredniju zaštitu dokumenta te modulom gemifikacije koji će omogućiti mjerenje uspješnosti zaposlenika i njihovo nagrađivanje. Sva ova ulaganja trebala bi osigurati jači rast kompaniji čija dobit kontinuirano rast i to godišnje oko 20 posto.

Komentirajte prvi

New Report

Close