Putnički terminali u Floridi čišći nego ikad

Autor: Poslovni dnevnik , 31. srpanj 2015. u 09:30
Negativan stav lokalne zajednice sad je stvar prošlosti

BigBellyjev sustav za recikliranje riješio problem pretrpanih kanti i razbacanog smeća.

Central Florida Regional Transportation pruža usluge javnog prijevoza naziva LYNX za nekoliko velikih županija u središnjoj Floridi.

Upravljaju flotom od 270 autobusa i prevoze gotovo 30 milijuna putnika godišnje. Na svojim autobusnim stanicama i putničkim terminalima svakodnevno su se suočavali s problemima uzrokovanim smećem. Naime, vjetrom naneseno smeće i prepune kante privlačile su ptice i glodavace, a s time su dolazile i brojne pritužbe putnika i lokalnih stanovnika. To su pratili i izuzetno visoki troškovi prikupljanja otpada pa je bilo neminovno pronaći neko rješenje za to.

Nakon uspješne provedbe pilot programa s BigBellyjem, LYNX je rasporedio njihov sustav za recikliranje otpada koji je trebao poboljšati čistoću i izgled sedamdesetak najprometnijim putničkim terminala. "Prije BigBellyja smo imali problema sa životinjama, vjetrom i smećem, dobivali smo pritužbe svaki drugi dan. Sad primamo telefonske pozive ljudi koji imaju samo riječi hvale za novi sustav", pojasnio je Jeff Reine, voditelj projekata u Orlando LYNX kapitalnim ulaganjima.

S BigBelly spremnicima na najprometnijim mjestima tjedni odvoz smeća smanjen je s pet ili šest puta tjedno na jednom tjedno. Osim što su smanjili troškove poslovanja, BigBelly rješenja omogućili su Jeff Reinu da svi njegovi korisnici budu potpuno zadovoljni, a poboljšan je i stav javnosti prema LYNX-u . BigBelly sustav zaslužan je za to što je Central Florida Regional Transportation odlučio da pretrpani koševi za smeće, štetočine i negativan stav javnosti postanu dijelom prošlosti.

Komentirajte prvi

New Report

Close