Domaća konzultantska IT tvrtka Serengeti, čiji je core business razvoj složenih poslovnih aplikacija, predstavila je svoj prvi proizvod – platformu Fiyu za brzi razvoj aplikacija i ubrzanje poslovnih transformacije koja skraćuje vrijeme razvoja digitalnih aplikacija do 80%, a time i stavljanje proizvoda na tržište. Premda je platforma Fiyu tek predstavljena, već imaju klijente iz Slovenije i Austrije.
Direktor Goran Kalanj objasnio je kako je konkurencija u digitalnom svijetu velika pa je tako jedan od ključnih parametara brzina stavljanja proizvoda na tržište (time-to-market). Spomenuo je pritom kako su se u Serengetiju u 13 godina razvoja poslovnih aplikacija susreli s onim aplikacijama koje nisu udovoljavale zahtjevima biznisa, ali i s onima čiji razvoj traje predugo. Tako je i nastala ideja o platformi Fiyu koja obuhvaća sve potrebne infrastrukturne komponente (front-end i back-end) i segmente razvoja nekog softvera, modularna je i bazira se na najboljim developerskim praksama.
“Ako neka tvrtka želi razvijati aplikaciju, ne moraju se baviti bazičnim razvojem jer to pokriva platforma. Svim je kompanijama važno da softver bude brz, inovativan i funkcionalan, uz najmodernije paradigme i servisno orijentiranu arhitekturu, a to sve saželi smo u platformu Fiyu u kojoj leži naše dugogodišnje iskustvo. Namijenjena je tvrtkama koje razvijaju aplikacije za krajnje korisnike te tvrtkama koje imaju veliki interni pogon razvoja aplikacija”, pojasnio je Kalanj, istaknuvši kako je posebno ponosan na tim koji stoji iz rješenja Fiyu na kojem su radili dvije godine.
Klijenti iz Slovenije i Austrije
Proizvod su najprije testirali u Serengetiju za vlastite potrebe, a zatim u slovenskoj tvrtki projekt Epilog čiji je core business softver za upravljanje skladištima. Kako je njihova tehnologija bila zastarjela, odlučili su krenuti u njezin razvoj za što su se obratili Serengetiju.
Gregor Rudolf iz Epiloga rekao je da im je Fiyu pomogao ubrzati razvoj, a već unutar tjedan dana dobili su prikaz poslovnih procesa. Iz Epiloga su platformu preporučili i austrijskoj tvrtki koja je postala novi Serengetijev klijent.
Serengeti snažno stupa na globalnu scenu
Direktorica marketinga u Serengetiju, Ana Milas objasnila je kako naziv proizvoda Fiyu dolazi iz kolokvijalno korištene ekspresije za brzinu, a izgovorljiv je u različitim govornim područja. Logo novog rješenja je raketa koja, kako je navela Milas, upućuje na brzi lansiranje proizvoda na tržište što je glavni benefit, uz slogan “Shift into high gear”.
Podsjetimo, tvrtka je nedavno predstavila novi vizualni identitet, logo i osvježenu web stranicu. Ovim su rebrendingom, kažu, zadržali osobnost, no istovremeno pokazali i kako su spremni izaći na svjetsku developersku scenu. U ožujku ih je Financial Times smjestio na listu 1000 najbrže rastućih europskih tvrtka, i to na 557. mjestu s rastom od 286,4%. Usto, lani su potpisali ugovor sa zagrebačkim startupom Besplay Adria čime su postali suvlasnici njihove aplikacije RedAI, rješenja koje u nekoliko jednostavnih koraka analizira stanje police u maloprodajnim lancima. Zaključili su 2020. velikim poslom u SAD-u, u Kaliforniji, čime je krenulo i širenje na američko tržište, a usto urede, osim njih tri u Hrvatskoj, imaju i u Keniji i Srbiji.
“U ovoj niši nema ovakvog proizvoda kao Fiyu koji bi bio dominantan na tržištu. Vidimo potencijal ove platforme u Hrvatskoj i šire, a cilj nam je u 2021. dobiti , uz slovenskog i austrijskog, barem još četiri nova klijenta jer na ovu godinu gledamo kao period uhodavanja”, rekao je Kalanj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu