Jiyue, kineska marka električnih vozila s nekad velikim potencijalom upala je u financijske poteškoće koje su natjerale čelnike kompanije na drastičan potez – prodaju luksuznih automobila po cijeni od 2.500 eura.
Jiyue je ušao na tržište električnih vozila s velikim ambicijama, uključujući lansiranje Jiyue 07, luksuzne limuzine koja je čak osvojila prestižnu nagradu Red Dot za dizajn.
Međutim, unatoč obećavajućem početku, poslovanje tvrtke bilo je pokvareno lošim financijskim upravljanjem i slabom prodajom.
Do danas je Jiyue u Kini prodao samo 14.000 automobila, što je daleko ispod očekivanja, a tvrtka se sada suočava s kritičnim financijskim manjkom od 7 milijardi juana (960 milijuna dolara), prenosi AutoKlub.
Prema izvješćima kineskih medija, ovu ogromnu prazninu u financijama otkrio je Baidu, jedan od ključnih investitora Jiyuea, tijekom revizije u listopadu. A to otkriće potaknulo je Baidu da zaustavi daljnja ulaganja, ostavljajući Jiuye u velikim problemima.
Kriza je dovela do nemira među zaposlenicima koji su u prosincu upali u urede tvrtke zbog neisplaćenih plaća i otpremnina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu