Prodao softver u JAR za više od 100.000 kn godišnje

Autor: Bernard Ivezić , 03. travanj 2013. u 20:00
Daniel Mošmondor polovicu prihoda ostvaruje u izvozu/PIX

Novi uspjeh PlayKontrola nakon ugovora u Dubaiju, SAD-u i Francuskoj, te posla s Institutom hrvatske glazbe.

Zagrebačka tvrtka Informacija ugovorila je za više od 100.000 kuna godišnje izvoz vlastitog cloud softvera PlayKontrola u Južnoafričku republiku. Daniel Mošmondor, autor softvera i direktor tvrtke Informacija kaže da je ugovor s afričkom tvrtkom Data Driven Insights četvrti veći izvozni posao.

Kao rezultat polovica prihoda sada mu dolazi od izvoza. Navodi da je PlayKontrol, rješenje za automatizirano praćenje reklama i glazbe na radio i TV postajama prethodno kupila jedna agencija u Dubaiju, zatim francuska diskografska kuća i jedan partner u SAD-u koji ga integrira u svoj sustav. U Hrvatskoj je najveći korisnik PlayKontrola Institut hrvatske glazbe koji na taj način radi ljestvicu radijskih hitova HR TOP 40. "U ovaj cloud softver uložio sam više od milijun kuna i pet godina rada zajedno s još desetak konzultanata, stručnjaka iz specifičnih područja, i drago mi je što se već nakon godinu dana vide prvi rezultati u međunarodnoj prodaji", kaže Mošmondor.Dodaje da kupac iz Afrike posluje u branši media monitoringa, koja je vrlo uska ali zato globalno raširena.

Upravo je ta niša ona na koju cilja sa svojim cloud rješenjem.Tvrtka DDI planira u JAR-u s njegovom tehnologijom, razvijenom u Hrvatskoj, pratiti rad više od pedeset radijskih programa i dvadeset TV kanala koji se emitiraju na 11 jezika. Tonya Khoury, direktorica Data Driven Insights kaže da bi im angažiranje ljudi za praćenje svih tih sadržaja u realnom vremenu bilo neisplativo. Povrh toga, dodaje da su sada zahvaljujući PlayKontrolu ispred svoje konkurencije."Tvrtka Informacija ima iskustvo i tehnologiju s kojom je uspješnost prepoznavanja emitirane glazbe stopostotna i koju k tome može prilagoditi našim potrebama, odnosno da prepoznaje kraće zvučne zapise kako bismo u radijskom i televizijskom programu mogli pratiti prisutnost točno određenih reklama i oglašivača", kaže  Khoury.Daniel Mošmondor kaže da se zbog širenja posla djelom povukao iz programiranja, kako bi se mogao posvetiti prodaji i širenju posla.

Posao u JAR-u ugovorio je preko prijatelja koji je radio u Tanzaniji. "Njegova preporuka bila je ključna, jer je povjerenje najvažnije a za ostalo je bilo dovoljno sjesti na telefon i u mjesec dana sve je bilo utanačeno", kaže Mošmondor.Pojašnjava da se njegova tehnologija  može brzo primijeniti u bilo kojoj drugoj zemlji te na bilo kojem tržištu, neovisno o broju radijskih i televizijskih postaja koje je potrebno pratiti ili jezicima na kojima se emitira program."U suradnji sa švedskom tvrtkom Arctra razvio sam i web korisničko sučelje koje omogućava našim partnerima, poput južnoafričke tvrtke DDI, da na PlayKontrol platformi razviju proizvod koji će ponuditi svojim klijentima", pojašnjava Mošmondor jedan od načina na koji će se nastaviti širiti.

Komentirajte prvi

New Report

Close